Penis problem

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG DERES PIKKE / PENIS
Besvar
Madrid

Penis problem

Indlæg af Madrid »

Hej, jeg er en dreng på 18 år og har et problem, som jeg synes virkelig tager livet af mig.

Det piner mig rigtig meget at jeg har en lille pik, derfor tør jeg heller ikke rigtigt at lave noget med en pige.

Problemet er at jeg har en penis på 9.5 cm. i længden og 3 cm. i bredden. Når den er stiv så er den 13.5 cm. i længden og 4 cm. i bredden. Mit spørgsmål er, vil en pige have sex med sådan en penis?

Hilsen
Madrid
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Penis problem

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Madrid

Nu er din pik jo helt gennemsnitlig, så mon ikke en pige/kvinde ville blive glad for den, hvis du i øvrigt ellers er en ung dejlig mand, der fokuserer mere på pigen/kvinden end på din pik? :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Madrid

Indlæg af Madrid »

Tak for svaret.

Men jeg er jomfru, og har ikke rigtigt prøvet, at score en pige i 2 år, fordi min selvtillid er fuldstændig nede. Jeg prøver at se på det på en positiv måde men det kan jeg ikke.

Jeg vil gerne vide om der er nogle metoder der kan gøre penissen bare en lille smule bredere og længere?

Hilsen
Madrid :)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Penis problem

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Madrid

Nej det er der ikke, selv om, din alder måske kan gøre lidt, du vokser vel ca. 4-5 år mere. Piger/kvinder render altså ikke rundt med målebånd, når de kigger efter kærester, så tag du det bare helt roligt. Dine bekymringer er en selvskabt og unødvendig plage.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Madrid

Indlæg af Madrid »

nej det er rigtigt. Du opmuntrer mig sku lidt :)

mange tak doktor.
Besvar

Tilbage til "MÆND OG DERES PIKKE / PENIS"