Underudviklet

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG DERES PIKKE / PENIS
Besvar
Kasper8900

Underudviklet

Indlæg af Kasper8900 »

Hej

Mange tak for en brugbar side!

Jeg er 29 år og er en del bagud i forhold til min alder. Muligvis grundet at jeg er født 1,5-2 måneder for tidligt, men det er jo historik.

Mit problem er:
Jeg har meget begrænset maskulinitet, dette inkluderer:

Ikke meget behåring på kroppen, faktisk kun en lille smule i skridtet samt meget tyndt under armene. Derudover begrænset skægvækst, meget begrænset maskine træk i ansigtet og min krop generelt.
Kombineret med dette er en penis under gennemsnit, hvilket jo ikke gør et bedre.

Reelt set ligner jeg på mange punkter udviklingsmæssigt en dreng på 16 år.

Dette påvirker min psyke en del, og jeg har derfor svært ved offentlige baderum, herretoiletter samt generelt min egen tilfredshed grunder denne.
Jeg er påvirket af dette i mange situationer og fylder meget hver dag.

Jeg ved det er mange der spørger om mystiske ting, også ting de reelt ikke behøves.

Jeg vil dog gerne høre dig om mulighederne for at få mandlige hormoner, en ordineret kur for at hjælpe med dette samt, hvordan en sådan officiel kur fungerer?

Håber at høre fra dig

Hilsen
Kasper
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Underudviklet

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Kasper

Jeg har ikke så meget forstand på senfølger af for tidlig fødsel, men med flere og flere for tidligt fødte kommer der jo osse nyere viden - du kan jo se, om du kan genkende noget fra f.eks. denne side: Senfølger af for tidlig fødsel.

Hvorvidt dine symptomer beror på for tidlig fødsel eller andre forhold, kan jeg af gode grunde ikke vide, men skal du have hormontilskud, så skal du kontakte din læge, som så formenligt vil sende dig videre til en speciallæge. Begynd ikke selv at experimentere med hormoner!

Fortæl hvad du får ud af et besøg hos din læge - så andre i din situation osse kan få den viden.

:idea: Dansk Præmatur Forening

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG DERES PIKKE / PENIS"