Tvivl...??

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG DERES PIKKE / PENIS
Besvar
Jensen7913
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 29. jul 2009 22:40

Tvivl...??

Indlæg af Jensen7913 »

Det drejer sig om et meget normalt problem tror jeg. Mange mænd/drenge synes deres penis er for lille, og ligesom dem, synes/tror jeg det samme. Jeg er 19½ år gammel, og har en penis på ca. 15-16 cm (Stiv).. Ved ikke hvordan man måler tykkelsen eller omkredsen..? (Hvordan gør man det?) men synes ikke den er helt lang nok, eller tyk nok.
Har godt læst at gennemsnittet er 14-18cm. Men hvad med tykkelsen?
Da jeg var "sammen" med min eks kæreste var det som om at det blev mindre og mindre stramt under samlege, til sidst kunne jeg næsten ikke mærke at jeg gled ind og ud.. er det normalt, eller har det noget med tykkelsen at gøre ??

Har læst rigtig meget på www.psykeogsex.dk og www.psyke-sex.dk og har også taget meget til mig, men alligevel faldt jeg over noget der hedder bathmate, en form for pumpe man bruger i bruseren eller badekaret. I modsætning til andre pumper og forlængere, bruger den her vand, som skulle være mere naturligt ?? Har du nogen erfaring med dette redskab, eller ved du noget om det som jeg burde vide ? Hjemmesiden er bathmate.dk og synes de fortæller en masse gode ting om det, og det skal de jo selvfølgelig gøre. De har salg i hele verden.

Kan du fraråde det, eller tror du på det kan virke ?
- har læst rigtig mange forums på internettet, og mange skriver at det har hjulpet både i længden og tykkelsen. Har ikke hørt eller set nogen som ikke tror på det endnu, eller som siger det ikke virker.. Processen skulle være lang, men til gengæld virker det måske også, jeg ved det ikke ??
Produktet koster ca. 800 kr. så vil gerne have din og andres mening inden jeg kaster mig ud i noget..

Håber du har tid/lyst til at læse lidt om det..

Mvh Jensen..
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Tvivl...??

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Jensen7913

Du holder helt målene for en normal stiv pik, så der er ingen fornuftig grund til at gøre den større eller smide en masse penge ud af vinduet.

Jeg havde tidligere et indlæg om badevennen, men da det efterhånden udviklede sig til et slags skjult reklame for apparatet, så slettede jeg indlægget. Jeg tror personligt ikke på det - og finder det derudover helt overflødigt. Det kan måske være et slags legetøj, og det er selvfølgelig ok, men at stille større og længere pikke i udsigt, den tror jeg ikke en millimeter på.

Med hensyn til at mærke din kæreste, så sker der næsten altid det, at kvindens skede udvider sig en smule inden orgasmen ("telteffekten"), og det er måske det, du observerede.

Læs om Omkreds og diameter.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG DERES PIKKE / PENIS"