Svamp og udflåd på samme tid??

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG DERES PIKKE / PENIS
Besvar
Gæst

Svamp og udflåd på samme tid??

Indlæg af Gæst »

Hej. jeg er en ung mand på 18 år som for to dage siden havde et samleje. Allerede dagen efter kunne jeg mærke en kløen på pikhovedet (altså bag forhuden), som dog ikke var så slem og som kun kom i små, korte perioder. I dag har kløen dog både været lidt værre samtidig med at den er der stort set hele tiden. Det ligner svamp, da jeg har røde pletter på penishovedet, men kan ikke rigtig forstå at jeg i morges vågnede op med et hvidt/gulligt udflåd. Hvad kan dette være?

Har været på apoteket og købe noget canesten creme tror jeg det hedder, men der står at det kun er til huden. Kan jeg bruge det på penishovedet alligevel?

Håber du gider svare. På forhånd tak.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Svamp og udflåd på samme tid??

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Canesten kan godt bruges på pikhovedet mod svamp. Med hensyn til udflådet så kontakt din læge, der kan undersøge, om du har reddet dig en infektion f.eks. klamydia.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Re: Svar: Svamp og udflåd på samme tid??

Indlæg af Gæst »

Tror bare ikke det kan være klamydia, for har læst at symptomerne først viser sig efter ca. en uge.. Har læst på det engelske wikipedia at der kan forekomme udflåd ved en svampeinfektion selvom det er usædvanligt. Har ikke kunnet finde noget på dansk om svamp og udflåd. Mvh.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Svamp og udflåd på samme tid??

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Der kan være mange andre grunde til udflåd efter sex: gonoré, trichomonas, gardnerella, forkølelse, o.m.a., men hvis man m/k har et generende udflåd, så er det en god ide, at lade lægen se på det. Det mindsker smitterisikoen.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG DERES PIKKE / PENIS"