Ufrivillig rejsning i uhensigtsmæssige situationer

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG DERES PIKKE / PENIS
Besvar
Mig

Ufrivillig rejsning i uhensigtsmæssige situationer

Indlæg af Mig »

Hej..

Jeg er en mand på 32 med et rejsningsproblem. Jeg har en datter på 3 år, som selvfølgelig sidder på min skød nogle gange. Problemet er, at hvis hun sidder en smule uroligt, hænder det at jeg kan få ufrivillig rejsning. Det er ikke noget der tænder mig overhovedet, og jeg går ud fra at det er pga trykket på min penis. Jeg ønsker jo ikke at blive forvekslet som pædofil, hvis jeg rejser mig op, og man kan se en rejsning. Men har jo heller ikke lyst til at forbyde mit barn at sidde på mit skød og få kram eller læst historier osv. Nogle gange, hvis dette tryk opstår, sætter jeg mit barn ud på det ene ben, for at penis kan få "luft" og slappe af igen. Men det gør en simpel situation med mit barn, til en besværlig situation, hvor jeg i stedet bliver mere bekymret for hvad andre kunne tænke.
Hvad skal jeg gøre, og hvad skal jeg forklare min kæreste, da jeg gerne vil snakke med hende om det, uden hun behøver at være nervøs.

Mvh. mig
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Ufrivillig rejsning i uhensigtsmæssige situationer

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Mig

Jeg tror, at de fleste mænd kender til ufrivillige rejsninger i uhensigtsmæssige situationer. Og de fleste fædre med et nært forhold til deres børn kender formenligt osse til den type reaktioner med børn, der hopper på skødet. Flyt ungen til et andet ben, skift stilling, rul om på siden osv. Lad være med at dramatisere det, sig det lige ud, som det er, det har absolut intet med pædofile tendenser at gøre. Det er blot simple mekaniske påvirkninger. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG DERES PIKKE / PENIS"