Falder

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG DERES PIKKE / PENIS
Besvar
Duke

Falder

Indlæg af Duke »

Hej

Jeg er en fyr på 35 nu prøver jeg herinde for er ved at går ud af mit gode skind alså

Jeg har et rigtig godt forhold og perfekt sex må man siger jeg klager ikke og dog.

Mit problem er at måske jeg kommer for meget ved ikke men problemet er at når jeg eks har sex en weekend og køre fint med stivhed osv men kommer jeg hen til lør begynder jeg at falde og det går os begge to meget på men er jo altid klar efter 10 min men begynder at falde under sex.

Så mit spørgsmål er er det fordi man kommer for meget eller hvordan har også tænkt på piller men et eller andet sted tror jeg det er fordi jeg kommer mange gange på en nat så måske nogen der har en ide hvad det kan være vil jeg gerne høre fra jer.

Bruger ikke gummi sku jeg lige sige
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Falder

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Duke

Nu kan kun de færreste mænd jo holde den gående med mange gange i løbet af en weekend. Der er noget, der hedder refraktærperioden dvs. tiden, der går inden manden igen er klar til at få orgasme/sædafgang. Den periode er selvfølgelig individuel, men de fleste har brug for en hvileperiode, og jo ældre du bliver, jo længere tid har kroppen brug for til en genopladning. Tobak og alkohol kan osse spille ind i forhold til evnerne.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Duke

Re: Svar: Falder

Indlæg af Duke »

Ja nu ryger jeg jo og ja kommer jo egentlig meget så det må jo være det med at komme, der er årsagen, eller måske jeg er for hurtig til at få sex, drikker jo ikke så meget igen så måske vis man kommer mindre, kan man holde bedre måske.
Besvar

Tilbage til "MÆND OG DERES PIKKE / PENIS"