Penis tykkelse

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG DERES PIKKE / PENIS
Besvar
Mester

Penis tykkelse

Indlæg af Mester »

Jeg skriver fordi, jeg for nyligt var sammen med en pige for første gang, det var meget dejligt - men det blev så kun ved det...

Men problemet var at under samlejet faldt kondomet af, uden vi lagde mærke til det - betyder det at min penis er for lille? målene er 15 cm i længde og 12-13 cm i omkreds - er den for tynd siden et almindeligt kondom faldt af? jeg synes kondomet sad rimeligt stramt, så kan ikke helt forstå det.. hvilken størrelse kondom anbefaler du til de mål?

Inden vi kom i gang sagde hun at jeg ikke behøvede kondom, da hun var på p-piller, men jeg ville være sikker, så jeg satte et på - men kom jo så i hende, da det faldt af. så nu er jeg nervøs for at hun er gravid. Hun sagde hun var på piller, men er stadig nervøs, for hvad hvis hun har glemt at tage dem? det er ca. 6 uger siden.

jeg synes det er pinligt at vise min penis frem, da den krummer nedad og har knopper over det hele.

venlig hilsen Mester
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Penis tykkelse

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Mester

Hvis hun bruger sine p-piller rigtigt, skulle der ikke være nogen risiko for graviditet. Og det er fornuftigt, at du selv varetager din beskyttelse [thumbsup]. Kondomer beskytter jo osse mod seksuelt overførte sygdomme f.eks. klamydia.
Hvilket kondom, der passer netop dig bedst, må du prøve dig frem med. På det fleste kondompakker står der mål, lige som det kan ses på sider på nettet, der sælger kondomer.

Alle pikke krummer lidt - og på næsten alle kan man tydeligt se hårsække og talgkirtler.

Hvor gammel er du?

:!: Og husk: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper på læsbarheden!!! Det er jo ikke en mobiltelefon [mobil], det her!!! (Siger den gamle dansklærer) :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Mester

Re: Penis tykkelse

Indlæg af Mester »

Okay, tak for hjælpen :)

Jeg er 18, men er lidt bagud udviklingsmæssigt.

MVH Mester
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Penis tykkelse

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Øvelse gør Mester :2:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG DERES PIKKE / PENIS"