Smerter i penis ved doggystyle/bagfra men ellers ikke...

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG DERES PIKKE / PENIS
Besvar
På gennemrejse

Smerter i penis ved doggystyle/bagfra men ellers ikke...

Indlæg af På gennemrejse »

Jeg har en underlig problemstilling - so to speak..

Jeg har et mere end glimrende sexliv med min kæreste - og er umiddelbart bygget ret almindeligt både hvad størrelse og udseende af min pik angår. Jeg er omskåret, men det er der jo så mange der er så det har jeg det sådan set fint med.. ellers er alt normalt..

Mit problem er at jeg har smerter i pikken når jeg skal tage min kæreste bag fra. Det er sådan set næsten ligemeget om hun ligger på alle 4, sidder over skrævs på mig med ryggen imod mig eller om hun står op af for ex. en væg eller ligger helt ned.. dog er de to sidste positioner en anelse bedre.. Det er som om smerten stiger jo længere ind i samlejet vi kommer.. nogle gange er den der ikke til at starte med men den kommer hurtigt også selvom vi standser op og ligger/sidder helt stille.. Det mest smertefulde er næsten at trække sig ud men da selve samlejet også gør ondt er man jo nøds til det nogle gange..

Det er desuden som om det bliver yderligere smertefuldt hvis hun svajer i ryggen imens og vores teori er at min pik rammer hendes skedevæg på en, for mig ubehagelig måde der gør ondt når jeg støder den ind/ud.. Det der undrer mig meget er at det også i forskellig udstrækning er forekommet for mig i mine tidligere forhold med andre kvinder og da min pik ellers er helt normal og det fungerer i andre stillinger virker det mærkeligt da det jo så ikke kan være hendes individuelle anatomi der ikke passer sammen med min..

Det siges ofte denne stilling er den bedste til, via penetration, at stimulere kvindens g-punkt under samleje og det vil en mand jo gerne og i øvrigt tænder tanken om stillingen også både mig og hende..

Har du et bud på hvad det kan være, om det er anatomisk betinget og på hvorfor det forekommer for mig når nu alt ellers er helt normalt og yderst velfungerende.. Ville jo virkelig gerne kunne forhindre eller afhjælpe det..

På forhånd tak for svar
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Smerter i penis ved doggystyle/bagfra men ellers ikke.

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej På gennemrejse

Det kan jo kun være ved gætteriet. Nogen kvinder jo osse problemer med den stilling især, hvis de har bagoverbøjet livmoder, kunne det evt. tænkes at din kæreste har det, og at det kan være årsagen?
:idea: Bagoverbøjet livmoder (Sundhedsguiden.dk)

For nogen kvinder er det sådan, at grebet om pikken bliver lidt strammere i stillingen bagfra, hvis kvinden ikke er særlig fugtig, så vil friktionen dermed osse øges i en mere smertefuld retning. Og for nogen kvinder kan det tilsyneladende være sådan, at de ikke er lige våde overalt i skeden. I det område, hvor det såkaldte G-punkt måske er, er skedevæggen mere riflet, det er bl.a. måden at genkende det på. Måske handler det om, at det er det område, der er for hårdt ved dig.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG DERES PIKKE / PENIS"