Rødlig penis forhud og glans

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG DERES PIKKE / PENIS
Besvar
nk90
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 1. okt 2012 00:30

Rødlig penis forhud og glans

Indlæg af nk90 »

Jeg har for nylig oplevet en utrolig rød forhud og et rødligt penishoved, dog kun rødt ved glansen - rundt omkring urinrøret.

Jeg har mistænkt svamp tidligere, men jeg er som sagt kun rød ved forhud og det lille stykke ved glansen. Det klør ikke og det skæller ikke - så jeg tror ikke det kan være svamp?

Jeg har forsøgt at vaske mig grundigt med intim sæbe hver dag og det synes at forsvinde en smule hver dag.

MEN hver gang jeg har haft sex med kæresten eller onaneret, synes det at komme tilbage? ... Kan det skyldes ren irritation af huden? Jeg er dog ej heller øm.

Det skal samtidig nævnes, at det ikke gør ondt når jeg tisser, men faktisk godt kan svide en lille bitte smule, når jeg får udløsning.

Jeg synes at alt dette startede efter et analt samleje uden kondom og generelt meget sex både vaginalt og oralt.

Hvad er mine muligheder?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Rødlig penis forhud og glans

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej nk90

Jeg gætter nu trods alt på, at det er en mindre svampelidelse i forbindelse overbelastning af huden. Prøv at købe et svampemiddel i håndkøb på apoteket og se, om det evt. hjælper. Der er jo masser af forskellige svampe og andre mikrober i tarmen

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG DERES PIKKE / PENIS"