'Fænomen' ved møde af ny kæreste og start af forhold

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG DERES TESTIKLER
Besvar
gæst22

'Fænomen' ved møde af ny kæreste og start af forhold

Indlæg af gæst22 »

Hej Per !

Jeg har et tilbagevendende 'fænomen' hver gang jeg får kæreste, som også er tilfældet nu, hvor jeg har fået kæreste på igen. De første gange vi er sammen, uden at være sammen seksuelt, kan jeg få lettere ondt i testiklerne, og lænden. Det skal siges at jeg er meget let til erektion, og kan være dette lang tid af gangen, stadig uden seksuel aktivitet plus at jeg er meget følsom overfor berøring - meget let at kilde og føler det ikke særlig behageligt at blive rørt på pungen.

Nå, men lænden, i siden, og lidt omkring testiklerne kan følels lidt 'ømt', nærmest som hvis man har en øm muskel der trænger til at blive masseret. Det er måske en lidt vag beskrivelse af det.
Det opstår kun ved mødet af ny kæreste/potentiel kæreste, hvor der så er gang i underlivet, men uden seksuelt samvær.

Endvidere kan der komme, hvad der ligner, sæd med ud ved urineringen - som om der er blevet produceret for meget ved erektion og ophidselse i lang tid, og der kan være lidt ømhed forrest på nedre mave (omkring blæren?)

Har læst lidt om testikel kræft, og vil helst gerne udelukke denne mulighed hurtigst muligt, da jeg som sagt slet ikke oplever disse ting, når jeg ikke er i forhold/på vej i et forhold. Det holder også op efter et stykke tid, hvor sex- og samlivet er kommet ordentlig igang.

Jeg ved godt jeg burde gå til lægen med det, men ville lige høre her først, om det var noget du kendte til, eller kunne diagnosticere ud fra beskrevne.

Jeg er forresten 22 år og heteroseksuel

Med venlig hilsen og på forhånd tak
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: 'Fænomen' ved møde af ny kæreste og start af forhold

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej gæst22

Når man har sex med hinanden, så opbygger man jo en spænding i kroppen - altså osse muskulært - som så siden udløses via orgasmen. Så det du mærker er blot opbygningen af den seksuelle spænding, som så netop ikke udløses, og det efterlader så altså muskelspændinger i din krop og altså lidt ømhed og overfølsomhed.

I forbindelse med ophidselsen så afgiver din pik / penis noget præsperm (forsperm), som er en klar let tyktflydende væske, der skal hjælpe til med at smøre skedeindgangen. Så alt i alt gør din krop sig bare parat til at have sex, så det lyder om om du fungerer helt som du skal :1:.
:idea: PSYKE & SEX om Præsperm

Så i stedet for at gå til lægen, så skulle du måske i stedet for gå på biblioteket og låne et par bøger om, hvordan mandekroppen naturligt fungerer :2:.

[bog] Kenneth Purvis: Mandens underliv
[bog] Beth Lilja Pedersen: Mandens fysik - mest under bæltestedet

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG DERES TESTIKLER"