Hænge/hårde tekstikler

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG DERES TESTIKLER
Besvar
SuperHuman

Hænge/hårde tekstikler

Indlæg af SuperHuman »

Hej Per

Nu har jeg i længere tid haft et irriterende problem, som vel har været der siden jeg havde sex for første gang. Få gange er min pung hård, men ofte er den vildt "slap" og hænger meget. Det er for mig personligt (og garanteret også for min kæreste), lidt mere charmerende hvis man kunne blive ved med at holde sin pung hård.

Hvis ikke de hænger inden sex, så kommer de hurtigt til det.. og min erfaring viser det intet har at gøre med om jeg ikke har fået udløsning i en længere periode. Jeg har end da et smart "trick", hvor jeg på en måde kan strække min penis, så de bliver hårde, men desværre kun for et kort øjeblik.

Har du nogle forklaringer på dette? Kan det ændres i form at sin kost, eller er der andre nyttige informationer/råd omkring dette? Tusinde tak for din hjælp og tid :-)

Mvh.
SuperHuman
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Hænge/hårde tekstikler

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej SuperHuman

Hvis du vil sørge for, at din pung er strammet op, så skal du blot udsætte den for kulde, så trækker den sig sammen for at holde testiklerne ved den rette temperatur. Pungen har en "elevatorfunktion", hvor den kan hæve eller sænke testiklerne for at sikre, at testiklerne altid har den rette temperatur for sædproduktionen. Er der koldt trækker den sig sammen og hæver testiklerne op mod bughulen og kroppens varme, er der varmt får testiklerne lov at hænge og køle af. Det kan du ikke ændre med kost, pungen skal nok selv klare det, helt uden om vores villet kontrol. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG DERES TESTIKLER"