Hvid/røde knopper på testikler?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG DERES TESTIKLER
Besvar
Bandit
Tilmeldt bruger
Indlæg: 4
Tilmeldt: 30. apr 2011 09:43

Hvid/røde knopper på testikler?

Indlæg af Bandit »

Jeg har nogle knopper på mine testikler. De varierer mellem nogle hvide/røde farver. Det kan ikke være noget som er kommet via seksuel kontakt fordi jeg har ikke haft sex før.

Jeg er ret meget selvbevist om dem eftersom de er synlige og der er ret så mange er dem.

Nogen ide om hvad de kunne være og eventuel måde/behandling til at få dem fjernet?

Her er et billede:
Billede
Klik på billedet for at se det større
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Hvid/røde knopper på testikler?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Bandit

Det ligner knopper, som mange mænd har på testiklerne. Det kan f.eks. være forstørrede talgkirtler/hårsække, eller det kan være Fordyce's spot (Wikipedia - eng.). Det er harmløst og formenligt ikke noget, man behandler i Danmark (alt behandles i USA).

Hvad er årsagen til, at du vil have dem fjernet, det er jo ikke et sted, som ret mange mennesker kigger på til dagligt? Hvor gammel er du?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Bandit
Tilmeldt bruger
Indlæg: 4
Tilmeldt: 30. apr 2011 09:43

Re: Svar: Hvid/røde knopper på testikler?

Indlæg af Bandit »

Jeg er 24. Grunden til at jeg vil have dem fjernet er fordi de ser ud af helvede til :(
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Hvid/røde knopper på testikler?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Bandit

Jeg vil gætte på, at de mennesker, der kommer så tæt på dine testikler, at de kan se dine knopper, næppe vil tage notits af dem. Men du kan jo snakke med den læge, som jeg har nævnt i forbindelse med dit andet indlæg om papler.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Bandit
Tilmeldt bruger
Indlæg: 4
Tilmeldt: 30. apr 2011 09:43

Indlæg af Bandit »

Det har jeg så gjort. De kan til en vis grad, behandles. (På Mølholm Privathospital). For at give andre mennesker en ide om priserne, kan jeg fortælle de tager 2500 bare for en konsultation, under den er der en chance for at de kan fjerne nogle af dem, men de sagde at der ikke er nogen permanent kur for disse. Den eneste måde at holde dem mindre synlige er yderligere behandling som igen, vil koste 2500 per gang.

De sagde at under en behandling kan de "fleste" af dem fjernes, men igen, der er altså ingen rigtig kur til disse. Meget ærgerligt :(
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 3: Hvid/røde knopper på testikler?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Bandit

Ja det kan jo hurtigt blive en mindre formue. En trøst er det så, at der næppe er andre end dig selv og muligvis en evt. kæreste, der vil bemærke dem.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG DERES TESTIKLER"