Kærlighedens problemer

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om FORSKELLIGE BEHOV
Besvar
fyrenpå28
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 12. feb 2007 22:17

Kærlighedens problemer

Indlæg af fyrenpå28 »

Hejsa jeg er en fyr på 28, som har været kæreste med en pige på samme alder siden august måned.

Indtil videre har vores weekends kæresteri kørt godt, men nu kan jeg mærke vi er begyndt at få problemer.

Det startede med jeg mistede sex lysten, stået på en måneds tid, men nu er vi begyndt så småt at elske igen.
Mit problem er nok at jeg har prøvet en masse seksuelt før min kæreste, og lige meget hvor meget jeg prøver ikke at tænke over det, er der nogle ting jeg savner seksuelt, som min kæreste ikke rigtig har lyst til.

Det er bare begyndt at fylde rigtig meget, og jeg ved ikke hvad jeg skal stille op.
Jeg har tænkt på at slå op med hende, men omvendt bliver jeg også ked for jeg holder utroligt meget af hende, og vil ikke slippe hende.
Men jeg kan mærke at vores sex liv bliver et problem på længere sigt.

Hun er bare ikke typen som tager ens pik i munden eller er spontant og ikke rigtig har lyst når jeg lægger op til det.
Ved det er unfair fra min side, men har de lyster og det letteste var at skride.
Men på andre områder er vi perfekte sammen, kan du hjælp med et råd.

Fyren.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Kærlighedens problemer

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej fyren på 28

Ja det er noget besværligt, når der er stort afstand i de seksuelle lyster. Og der er nu ikke noget unfairt i, at du har de lyster du har.

Jeg synes, du skal sige det til hende som det er, at du synes, at hun er et rigtig dejligt menneske, og at du samtidig keder dig seksuelt. Og at selv om det første fylder meget, så er det andet begyndt at fylde mere og mere, og at du ved at det i længden vil være uholdbart for jeres forhold.

Mit råd er ofte, at man skal tage den slags problemer i opløbet, og hvis de ikke kan løses, må man nok indse, at man kan være rigtig gode venner og nok ikke særligt gode elskere - og oftest løses problemet ikke hen ad vejen. Trist og sådan er det nogen gange.

:idea: Læs mere i PSYKE & SEX om Lyst - Forskellige behov.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Fyren28

Svar på dit svar!!

Indlæg af Fyren28 »

Tak for dit svar. Ved ikke hvad jeg skal gøre det er så svært.

Især fordi jeg holder så meget af hende men kan godt se det ikke holder, men kan også se hun bliver ked, og det gør endnu mere ondt.

Men kan også se du har ret. Er jo ikke holdbart for nogen af os. :cry:
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Svar på dit svar!!

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Fyren28

Selvfølgelig er det ikke rart at gøre et andet mennesker ked af det, især ikke hvis man holder af det. Men når det er sagt, så vil hun jo blive grundigt ked af det, og måske endog miste sit selvværd, hvis jeres sexliv bliver dårligere og dårligere, og du keder dig mere og mere.

Sorg er nu engang den måde, hvor på vi mennesker bearbejder vores sorg over et tab. Tab af kæreste, tab af håb, tab af fremtidsdrømme osv.

:idea: TABSPROCESSEN

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "FORSKELLIGE BEHOV"