Platonisk forhold muligt?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om FORSKELLIGE BEHOV
Besvar
Jensovich

Platonisk forhold muligt?

Indlæg af Jensovich »

Jeg har mødt den mest fantastiske pige, og vi har nu været sammen i et år. Vi er begge i starten af 30'erne.
Problemet er bare, at jeg aldrig rigtigt har været fysisk tiltrukket af hende, og det har jeg fortalt hende.
Det er selvfølgelig ikke rart at få at vide, men hun tænder mig bare ikke, simpelthen fordi hun af fysik ikke er min type.
Jeg har aldrig haft problemer med tidligere kærester, og jeg kan stadig blive super tændt af at se andre piger. Min kæreste har dog ingen problemer med at tænde på mig og har meget lyst til mig.
Min kæreste er perfekt på alle andre områder end det seksuelle.

Spørgsmålet er, om det er realistisk at forblive sammen og få et liv til at fungere, hvis vi begge er indstillede på ikke at have særligt meget sex.
Har du hørt om lignende tilfælde?

Er vi i gang med "mission impossible" eller hvad?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Platonisk forhold muligt?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Jensovich

Det kan lade sig gøre, hvis I er indstillet på det, men det kræver jo nok, at I får lavet nogen aftaler om det seksuelle, I vil jo næppe kunne leve med ikke at have ret meget sex fremover, med mindre I kan lave en aftale om at have andre seksuelle partnere.

Fornuftsægteskaber er der jo en lang og rig tradition for - lige som elskere og elskerinder :1:.

Fortæl hvad I finder frem til.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "FORSKELLIGE BEHOV"