FORMÅLET MED PSYKE & SEX DEBAT

Her kan du læse nærmere om tankerne med PSYKE & SEX DEBAT og lidt historie
Låst
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

FORMÅLET MED PSYKE & SEX DEBAT

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

:idea: Formålet med PSYKE & SEX DEBAT er først og fremmest at hjælpe brugerne m/k med viden om psyken og seksualiteten samt i det omfang, det er muligt via nettet, at hjælpe den enkelte bruger med spørgsmål og problemer.

:idea: Det er min hensigt på den måde at opbygge et vidensforum, hvor alle kan gå ind og få svar på spørgsmål, der omhandler PSYKE og SEKSUALITET. Da mit arbejde med PSYKE & SEX DEBAT ikke hverken sponsoreres og eller på anden betales, beder jeg brugerne om forståelse for, at mine svar nogen gange kan være korte, eller at jeg henviser til tidligere svar. Af samme grund er PSYKE & SEX DEBAT opbygget med emnegrupper, så det skulle være lidt nemmere opsøge viden.

:idea: Sideløbende med PSYKE & SEX DEBAT vil jeg videreudbygge PSYKE & SEX, hvor jeg har opsamlet en lang række spørgsmål, jeg har besvaret gennem årene. De godt 5000 indlæg, der har ligget på det gamle PSYKE & SEX Debat, vil jeg i den udstrækning, det har relevans og min tid rækker, lægge ud på PSYKE & SEX og på det nye PSYKE & SEX DEBAT.

:idea: Se i øvrigt hvad der står på PSYKE & SEX's SPØRGEHJØRNE om besvarelse af spørgsmål.

:idea: Læs ANSVARSFRASKRIVELSE & OPHAVSRET
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Låst

Tilbage til "OM PSYKE & SEX DEBAT"