Forelsket i min chef

Her kan DRENGE komme med spørgsmål, svar og kommentarer OM PIGER
Besvar
Cursed luck...

Forelsket i min chef

Indlæg af Cursed luck... »

Hej Per.

Til at starte med vil jeg sige at det er en virkelig fed side du har. Og du ved muligvis også at jeg har skrevet til dig et par gange før.
Hver gang er du kommet med at godt svar der har hjulpet mig til at samle mod til evt. tale med en pige eller noget :)
Men nu har jeg så brug for din hjælp igen.

(Jeg vil benytte falske navne i det jeg skal til at skrive af flere grunde. 1. hvis det bliver læst af personenerne det omhandler inden jeg får gjort noget kan det være at det ikke bliver opfattet af vedkommende at det er om hende. 2. Det kan godt blive forvirret at læse hvis jeg ikke benytter mig af navne. Så derfor falske navne :) nå men on with the story)

Jeg er en dreng på 17 år. Og for nået tid siden lykkedes det mig endeligt at få at job. Hvilket har hjulpet mig på mange måder, er blandt andet blevet mere moden og mere "udadvendt".
Da jeg fik det job havde jeg regnet med at blive mere ansvarlig og sådan. Men jeg havde ikke regnet med også at blive forelsket.
Jeg har arbejdet der i et godt stykke tid. troede det ville gå over men det er det ikke. Jeg er blevet forelsket i 2 af mine ledere/chefer. Jeg arbejdede med dem begge på samme tid. Og selv om det var min længste og uden tvivl hårdeste dag på ugen pga. skole/gym. så har jeg hele tiden set frem til den pga. jeg vidste jeg skulle arbejde sammen med dem. Desværre er det dog blevet ændret så nu arbejder jeg ikke samme dag som dem mere...
Sådan har det været i noget tid. Hvilket også var grunden til at jeg troede at det hele ville gå over.

Men sådan er det ikke, jeg fanger hele tide (hverdag) mig selv i at sidde og tænke på dem. Enten i en lektion, når jeg tegner, hører musik, er sammen med vennerne eller bare keder mig.

Dette har som sagt stået på i noget tid og desto mere jeg tænker på dem. Desto mere holder jeg af dem. Jeg har ingen viden om de på nogen måde har det på samme måde med mig. Men jeg ved at de godt kan lide at arbejde sammen med mig.
(Skal lige pointeres at de begge er mellem 20-25, så der er noget aldersforskel.)

Jeg håber du kan hjælpe mig give mig et råd om noget jeg kan gøre. For vil ikke ødelægge det som jeg har med nogen af dem nu, for har en rigtig god kemi med dem begge. Men vil godt se om det måske kunne komme videre. Men så igen så er jeg rimeligt usikker, fordi hvis jeg har misforstået alt, så vil det blive helt ekstremt akavet for mig, de gange jeg arbejder med dem. Håber du kan hjælpe mig.

Puh. Det var en lang tekst, håber du forstår, hvad jeg mener. Er ikke helt sikker på, hvordan jeg skal forklare det bedre. Hvis der er noget du ikke forstår eller noget så spørg, så vil jeg gøre hvad jeg kan få at uddybe og hjælpe på din forståelse :)

Tak på forhånd håber du kan/vil hjælpe mig som du har gjort før.

Med venlig hilsen

Cursed luck...
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Forelsket i min chef

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Cursed luck...

Tak for rosen :1:

Helt overordnet så er det en god ide at adskille arbejde og forelskelse. Det kan, som du osse selv er inde på, nemt blive noget rod, hvis det ikke fungerer med et forhold/en forelskelse.
Og der er mange, der møder hinanden [twolove] på arbejdspladsen, hvor man jo ofte går tæt op og ned ad hinanden. Men der findes osse arbejdspladser, der ikke tillader ansatte at være i forhold til hinanden, bl.a. for at sikre trivslen på arbejdspladsen.
Og rigtigt mange kender til at blive forelsket i chefen, i læreren, i vennernes større søskende, så det er ikke mærkeligt, at du osse oplever det.

Mit råd er, nyd, at du kan blive forelsket (det går over i løbet af ca. 6 mdr. :2:), lad kvinderne tage initiativ, hvis de er interesseret, på den måde kan du dels sikre dig den gensidige interesse, og dels bliver det nok mindre akavet for dig.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OM PIGER"