Mig og hende

Her kan DRENGE komme med spørgsmål, svar og kommentarer OM PIGER
Besvar
Cobe

Mig og hende

Indlæg af Cobe »

Hey, jeg er en dreng på 17 år.

Jeg har lidt problemer med Pigen for mig. Vi har haft noget kørende i flere måneder med en pause derimellem. Hendes interesse for mig har svinget lidt fordi jeg tit er for følelsesmæssigt engageret (lidt desperat) og derfor virker usikker. Det har jeg nu fået rimelig kontrol over.

Vi har tit sovet sammen, men ikke haft sex, bare kysset og ligget tæt og dette frustrere mig lidt og gør mig så desperat.

Hvordan får vi taget det næste skridt? Og er der en måde jeg kan styre min desperation og "ulykke", når vi ikke er sammen og det går "som det skal", for jeg tager ting meget personligt og har en form for paranoia som jeg må styre? :)

Skal siges, at vi har været meget tæt på et seriøst forhold engang og måske er det igen.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Mig og hende

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Cobe

Når man er forelsket, er man lettere sindssyg og kan have svært ved at få kontrol med følelser og tanker, især hvis man i forvejen er et følsomt gemyt.

Og det er da heller ikke nemt at sove og ligge tæt med én man er forelsket i, så kan man m/k nemt temmelig opstemt (og det er jo osse meningen fra naturens side :1:).

Hvordan er du paranoisk?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Re: Svar: Mig og hende

Indlæg af Gæst »

Tak for svaret.

Ved ikke om paranoia er det rette udtryk for hvad jeg mener.

Jeg bliver bare meget nemt jaloux, f.eks. hvis hun laver sjov med en anden dreng i skolen og de bliver ved at køre lidt på hinanden. Det kan jeg ikke så godt håndtere. Som om hun ikke må snakke med andre end mig, men det er ikke sådan jeg vil have det.

Men straks hun gør dette, så starter jeg med at tænke.. og tænke.. og tænke.. og når ofte frem til at hun måske hellere ville have været sammen med ham, hvis hun havde mulighed for det, også selvom jeg måske ved det ikke er tilfældet.

Måske tænker og OBSERVERER jeg bare mere end godt er. Men det er sgu også hårdt når vi ses hver dag i skolen :)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Mig og hende

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Cobe

Nej paranoia er nok ikke den rette betegnelse - se her om PARANOID PSYKOSE (NetPsykiater.dk) - måske skulle vi snarere sige, at du er godt og grundigt forelsket i pigen [forelsket2] og endnu ikke rigtigt har fået hende som kæreste. Med andre ord så kører du med speederen i bund og træder samtidigt hårdt på bremsen, og det slider. Ja man bliver lettere sindssyg :28: :1:.

Dine reaktioner handler i grunden blot om, at du er bange for at miste hende som kæreste-objekt, og så reagerer man som du gør [eek].

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Re: Svar 2: Mig og hende

Indlæg af Gæst »

Jeg takker igen. Det hjalp rigtig meget lige at få det forklaret lidt mere enkelt :)
Besvar

Tilbage til "DRENGE OM PIGER"