Længde af pik

Her kan DRENGE komme med spørgsmål, svar og kommentarer OM PIGER
Besvar
TheBoy

Længde af pik

Indlæg af TheBoy »

Hvad foretrækker piger af længde på deres partners pik?
Og nu tænker jeg mest på piger i 15-års alderen, da jeg selv er 15 ;)

Og vil også helst have svar af piger, da det nok er dem der kan svare bedst :D

The Boy
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Længde af pik

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej TheBoy

Jeg tror ikke, at 15-årige piger foretrækker ret meget med hensyn til længden af drenges pik :1:. Det vil nok skuffe dig, men den gennemsnitlige seksuelle debutalder i Danmark er 16,7 år, dvs. de fleste drenge og piger er næsten eller over 17 år før, de har samlege. Og det er vist osse mest drenge og mænd, der går op i størrelser - jeg tror, at de fleste piger tænker mere på, hvor sød drengen er at snakke med end, hvor stor hans pik er. Så hvis du vil have en dejlig kæreste, så handler det mere om, hvor god du er til at snakke med hende (det kan du øve dig i :1:) - end om hvor stor din pik er (og størrelsen kan du alligevel ikke ændre :? ).

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
pige

Re: Længde af pik

Indlæg af pige »

Jeg er en pige på 15, og længden er jo ligegyldig. Hvis pigen kan lide dig, så kan hun li' dig. Hvis så der er et problem med at hun ikke kan mærke din pik, så er den ikke længere. Så kan hun ikke det, men hvis det er dejligt for dig, og hun synes at det er hyggeligt, eller er ligeglad (fordi hun gerne vil gøre noget godt for dig), så er det jo helt fint. Du kan jo også nusse/røre ved hendes klitoris, det synes de fleste piger er dejligt. :)
Besvar

Tilbage til "DRENGE OM PIGER"