Hun flirter - jeg vil kun sex

Her kan DRENGE komme med spørgsmål, svar og kommentarer OM PIGER
Besvar
Gæst

Hun flirter - jeg vil kun sex

Indlæg af Gæst »

Hej. Jeg er en dreng på 15 år, som er i lidt af et problem.

Jeg går i 9. klasse, og er single. Jeg er jomfru, det vil jeg ihvertfald selv mene - jeg har kun fået et handjob. Well, jeg går i klasse med en pige, lad os kalde hende for Anna, som jeg selv har haft fantaseret om. Hun er sød og dejlig, og jeg er helt sikker på, at hun gerne vil noget. Det er svært at forklare hvorfor, men det er jeg altså helt sikker på.

Jeg ønsker ikke en kæreste. Jeg vil ikke, lige for tiden, ind i en så forpligtende ting. Jeg har brug for frihed, og der er et forhold simpelthen for forpligtende.

Jeg vil dog gerne noget andet - sex! Jeg er 15, så det kræver vidst ikke den store raketvidenskab at jeg tænker meget på sex. Jeg ved ikke, hvordan jeg skal fortælle hende, at jeg synes hun er sød, men at jeg ikke har lyst til et forhold (jeg har i øvrigt ingen følelser for hende), men at vi godt kan noget seksuelt... Hjælp mig.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Hun flirter - jeg vil kun sex

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Flirt kan da være oplæg til kontakt af enhver slags - osse til sex, der ikke er forpligtende. (Sex skal ikke være forpligtende, sex skal være sjovt!) Der er vel ikke andet for end, at du forsøger dig frem, piger kan lige som drenge udmærket have det som dig. Måske sige hun ja, måske synes hun, at du er dum. Det er den slags chancer, som man må tage, hvis man vil noget her i livet. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OM PIGER"