Fortrydelsespille

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om ABORT
Besvar
gabbigirl
Tilmeldt bruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 30. maj 2006 18:24

Fortrydelsespille

Indlæg af gabbigirl »

Hej Per Holm Knudsen

Jeg fik for nogle måneder siden en abort, hvilket egentlig nok mere var min kærestes beslutning, og det går mig virkelig på, da jeg havde håbet andet, og rent psykisk går det mig virkelig på og har prøvet at snakke med ham om det, men det er som om at han ikke høre efter, hvad jeg siger...

Nu ligger det så sådan at jeg for 3 uger siden glemte at tage min p-pille, og tog så hurtigst muligt den glemte pille dagen efter, men da havde vi haft samleje...

Jeg gik så ned på apoteket og købte en fortrydelses pille, og problemet er nu at jeg ikke har fået min menstruation, og jeg har fået morgenkvalme og spændte bryster!

Er det muligt at fortrydelses pillen ikke har virket?

Ellers kan jeg ikke forstå hvad det ellers skulle være...

Er lidt flov og ked af at skulle gå til lægen med dette problem, hvilket jeg selvfølgelig er nødt til...

På forhånd tak...

Med venlig hilsen

Gabbigirl
gabbigirl
Daniel
Tilmeldt bruger
Indlæg: 21
Tilmeldt: 27. maj 2006 14:46

hej

Indlæg af Daniel »

hej gabbigirl. det bedste du kan gøre er at få fat i en graviditets test nede på dit lokale apotek. held og lykke
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Fortrydelsespille

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej gabbigirl

Der er ikke noget flovt ved at opsøge sin læge med de problemer, man nu engang har. Det er det lægen får sin løn for :1:.

Jeg synes, at du skal få fat i en graviditetstest, som du kan købe på ethvert apotek, og hvis den er positiv, så må du have en snak med lægen.

Med hensyn til din abort, så læs mere i PSYKE & SEX om Abort - provokeret.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "ABORT"