Anal - hvor længe

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om ANALSEX
Besvar
Kvinde

Anal - hvor længe

Indlæg af Kvinde »

Hejsa

Jeg er en kvinde sidst i tyverne.

Min kæreste og jeg har jævnligt analsex, eller forsøger i hvert fald jævnligt at gøre det. Vi kan begge lide det og tænder på det.

Problemet er bare, at selvom jeg er godt varmet op inden, han trænger ind i mig, og det føles godt, så kan jeg ikke holde til det ret længe. Det tager højst 5 min. så kan jeg slet ikke mere.

Jeg kan ikke helt beskrive, hvordan det bliver for meget, bare at det føles meget anstrengende og at på det tidspunkt kan jeg ikke rigtig klare mere. Det er ikke fordi min kæreste bare hamrer derudaf, han tager det meget stille og roligt i mit tempo, men der behøver ikke ske ret meget andet end, at han er indenfor, før jeg får det sådan.

Hvad kan jeg gøre for at kunne holde i lidt længere tid? Det er lidt ærgerligt at det hele bliver afbrudt på denne måde hver gang, når vi nu begge godt kan lide det.

Ind imellem har jeg overvejet, om det er fordi det går "for langsomt", og han bare skulle køre lidt mere på, når først han er kommet indenfor, men jeg ved det ikke.

Håber du kan komme med et par gode råd, eller forklaringer.

Kvinden
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Anal - hvor længe

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Kvinde

Nu ved jeg jo selvsagt heller ikke, hvad der bliver for meget for dig, men mon ikke det kunne handle om irritation af slimhinden, hvis det er det, så kunne I prøve med noget eksplorationscreme/glidecreme (kan købes på apoteket), hvis I ikke bruger det i forvejen.

Du/I kunne jo osse træne din endetarm med en buttplug, og endelig var det da en god ide at prøve med lidt mere hastighed :1:.

Billede
Buttplug

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Indlæg af Gæst »

Min kæreste oplever samme problem, og umiddelbart ville jeg ikke tro det er irritation af slimhinden. Der var stadig masser af glidecreme da jeg trak mig ud, og det er heller ikke fordi det gør ondt...?

Kan det eventuelt være overstimulering, og kan man gøre noget ved det?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 3: Anal - hvor længe

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Dels kan slimhinden i tarmen udmærket blive irriteret trods glidecreme m.m., dels skal man jo lære at slappe ringmusklerne af.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "ANALSEX"