Hvordan?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om ANALSEX
Besvar
D

Hvordan?

Indlæg af D »

Hej!

Har sådan set 2 spørgsmål, men det ene ligger indenfor dette emne, så derfor poster jeg dem her.

Min kæreste og jeg leger en del med S/M og dominans i det hele taget. Vi kunne begge godt tænke os at prøve analsex (da det dels tænder os i sig selv, og dels passer fremragende ind i at han dominerer mig.) Vi har prøvet en gang for længe siden, men det lykkedes ikke. Vi havde på det tidspunkt ikke noget glidecreme, men brugte madolie i stedet.

Problemet var at han ganske simpelt ikke kunne komme ind, og iøvrigt har lidt nedsat følsomhed, og derfor hurtigt mister erektionen uden stimulans (til gengæld kan han så holde i rigtig lang tid :28: ).

Der er som sagt gået et stykke tid nu, og vi har både anskaffet os noget glidecreme, og snakket om at prøve igen, men jeg kan mærke at det slog ham lidt ud første gang, og det ville være ret ufedt at gentage den "succes".

Vi er bege godt klar over at det måske kræver lidt "øvelse" før det lykkes, men er der noget vi kan gøre, for at gøre det lettere?

Vi købte på et tidsunkt en penisring, men den skulle efter hans udsagn ikke ændre på noget som helst. Han har tidligere forsøgt at "forberede" mig med sin finger, men måske udvider det ikke nok?? Ville det måske hjælpe hvis man benyttede andre hjælpemidler (en butplugg f.eks.?)

Er der noget jeg kan gøre for at gøre det lettere for ham at komme ind? en stilling der er bedre end andre?

Mit næste spørgsmål er om noget helt andet. Ind imellem kommer han ud over mit ansigt, hvilket tænder os begge meget (igen dominans-legen) men det gør mega-ond når jeg en gang imellem har fået det i øjnene! [eek] Er der noget man kan gøre ved det? Både forebyggende og når skaden er sket. Har truet ham med at tage dykkerbriller på, hvis ikke han sigter lidt bedre he he. [-eyes]

På forhånd tak for svarene.

D
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Hvordan?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej D

Eksplorationscreme (kan købes på apoteket) er det bedste, olier fremmer ikke rigtigt glideevnen.
:idea: Læs mere i PSYKE & SEX om Eksplorationscreme.

Jeg tror, at det vil være en god ide, at I købte et par anal plugs i forskellig størrelse (m. eller u. vibrator), som du selv kan prøve at føre ind, så du selv får fornemmelse af din muskelkontrol. Det vil kunne hjælpe dig til at slappe af inden han kommer inden for og brug dem gerne inden hans besøg, så du er udvidet lidt. Vær opmærksom på at han ikke må komme fra enden og ind i kussen uden først at have vasket sig. Der er rigtig mange baktererier i tarmen som ikke skal ind i kussen.

Billede
Analplug

:idea: Læs mere i PSYKE & SEX om Analsex.

Når det nu er i forbindelse med dominans han kommer i ansigtet på dig, så kunne du jo bare have et tørklæde for øjnene :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "ANALSEX"