Anal orgasme

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om ANALSEX
Besvar
Abba
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 9. feb 2010 22:08

Anal orgasme

Indlæg af Abba »

Jeg (kvinde på 51) holder selv meget af analsex, og vil bare sige til alle tvivlerne, at man sagtens kan få orgasme på den måde.

Faktisk så oplevede jeg min første orgasme, netop ved analsex.

Det skal tilføjes, at jeg ikke behøver at stimulere clitoris på samme tid, og at jeg også kan komme, selv om jeg bliver taget bagfra.

Det kan godt være lidt problematisk at foreslå det til en partner, men i de fleste tilfælde kommer det lidt af sig selv, når manden fornemmer, at det ophidser mig at blive stimuleret dér.

Jeg har dog også oplevet mænd, som finder det uinteressant og absolut udelukket.

Jeg tror ikke på, at nogen afslår analsex p.g.a. hygiejne. Hvis man har lyst til den form for sex, så har det ingen betydning. Man laver de forberedelser, som passer én bedst !

Jeg kan kun anbefale andre kvinder at være lidt mere positive m.h.t. at eksperimentere.
Abba
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Anal orgasme

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Abba

Tak for dit indlæg og lille slag for udforskende sex. Ja nogle kvinder kan få orgasme fra de mest forunderlige steder, analt, fra tæerne, fra brystvorterne, fra øreflipperne osv., men det er ofte undtagelserne.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "ANALSEX"