Hvad er det han har inde i pikken?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG SEX MED ANDRE MÆND
Gæst

Re: Fy!!

Indlæg af Gæst »

Jeg snakkede med ledelsen og de var ret lede overfor mig, de rakkede noget på mig men såen er det jo.... har været tarvelig også!

Men fortalte så om vores sexting og det var de fuldstændige ligeglade med det. Snakkede så yderligere med dem igen idag feks, og de ville ikke rigtigt sige noget til min mening om det var meget uprofessionelt at arbejde med unge og så samtiddig ha sex med dem! (syntes jeg)

et eller andet sted har jeg jo tabt det hele! kan også selv godt forstå han er sur på mig, det ville jeg da også selv være! men ligemeget hvad jeg gjorde så kunne han bare ikke blive sur, så troede måske han ville se gennem fingre med det efter nogen dage men begynder at tvivle nu!

Jeg har massere af beviser på vi har snakket og chatlogs på han indrømmer lidt vi har haft noget seksuelt, og han ikke har fået dårlig samvittighed osv, men de siger det bare ku være noget jeg har lavet :?
lidt plat og hvad ville jeg få ud af det så tror ikke de ville tro på mig selvom det var herinde jeg havde skrevet noget. Håber så bare du tror lidt på mig ! ;)

men det har da været rart at kunne læsse af her uden tvivl. Få en anden syn på sagen, også en som ikke bare klapper mig på skulderen og gir mig ret :)
nu skal jeg bare videre...det blir en hård kamp!
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Videre

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Ac

Ja det er nok en god ide at komme videre, og det er jo så en god anledning til at få stoppet det forhold til din ekslærer.

Blot til din orientering så siger Straffelovens § 220: Den, som ved groft misbrug af en persons tjenstlige eller økonomiske afhængighed skaffer sig samleje uden for ægteskab med den pågældende, straffes med fængsel indtil 1 år eller, såfremt forholdet er begået over for en person under 21 år, med fængsel indtil 3 år.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
tlid76
Tilmeldt bruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 17. maj 2012 10:04

Re: Hvad er det han har inde i pikken?

Indlæg af tlid76 »

Hej Ac

Jeg forstår ikke helt sammenhængen i det du skriver, du fortæller meget om hvor glad du er for ham og hvor meget du vil gå eller er gået igennem, bare for lidt af hans opmærksomhed.
At du i frustration, over hans valg, fortæller hans kone om jeres næsten komplet uskyldige fingerflirt, er mega egoistisk.
Du helt selv skyld i at han nu vælger at tage den størst mulige afstand til dig.

I starten af tråden fortæller du at han er 49 og at du er 24, og jo længere man læser tråden, jo mere virker det som om at du er en forsmået skoledreng på 16.

Du burde, for at vise en smule respekt for ham og respekt for dig selv, gøre alt hvad du kan for at hjælpe ham ud af den knibe han er havnet i. Her tænker jeg osse på at du skal indrømme mailindbruddet, om det så er sandt eller ej.

Han har været sammen med sin kone og familie i ca. 30 år og det forhold risikerer han sammen med sit job, fordi du i bilen valgte at starte jeres lille leg.
Han kunne jo have sagt fra, med risiko for at chaufføren ville opdage noget.... Han kunne osse sige fra når du nærmest forfulgte ham ... det er rigtigt, men han fortjener ikke at miste alt det.

Håber at du finder en sød fyr som gerne vil mere en ham...

God vind

Thomas
Besvar

Tilbage til "MÆND OG SEX MED ANDRE MÆND"