Tvangssex

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG SEX MED ANDRE MÆND
Besvar
Gæst

Tvangssex

Indlæg af Gæst »

Hej
Jeg er en gift mand på 49 år. Jeg har i mange år levet som single og dyrket bi- og homosex primært med anonyme partnere.

For 3 år siden mødte jeg en dejlig kvinde som jeg fik et barn med og vi blev gift for 2 år siden. Jeg besluttede dengang at det skulle være slut med mine homoseksuelle eskapader. Det har været meget svært at praktisere og jeg har siden haft flere engangssex.

Jeg drives af en lidenskabelig kraft mod byens kontaktsteder for bøsser (tvangssex).

Bagefter når spændingen er udløst har jeg ingen lyst til at få et nærmere forhold til fyrene. Jeg skynder mig bare hjem fyldt med samvittighedskvaler over for min kone, som kender min fortid, men som ikke er klar over at jeg igen er begyndt at dyrke den side af mig.

Min kone og jeg har et fint seksuelt forhold, men .

Jeg synes at situationen er uholdbar for jeg er meget ulykkelig over at jeg ikke kan være en god ægtemand og at jeg kunne udsætte hende for risiko med smitte med div. sygdomme, selvom jeg dyrker sikker sex.

Kan jeg få noget ud af at gå i en form for terapi eller skal jeg bare acceptere den side af mig og skilles fra min kone?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Tvangssex

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Umiddelbart synes jeg nok, at skilsmisse lyder drastisk - og at du da bestemt først skulle prøve med noget terapi hos en professionel sexologisk orienteret psykoterapeut. Sørg for at du vælger en, der ikke er fordømmende over for dine lyster, det klarer du så rigeligt selv :1:.

Skismaet mellem natur og kultur er vel sagtens lige så gammelt, som vi har haft kultur. Jeg gætter på, at når lysten kommer op i dig, så føles den næppe som en tvang, men netop som en uimodståelig lyst, og at det først er bondeangeren siden hen, der får dig til at tænke tvang.

Og du er bestemt ikke alene om den konflikt, den lever tusindvis af mænd og kvinder med.

:idea: Inden du vælger en psykoterapeut, så kig lige på denne side om VALG AF PSYKOTERAPEUT, SEXOLOG ELLER PSYKOLOG.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG SEX MED ANDRE MÆND"