Dårlig samvittighed efter sex

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG SEX MED ANDRE MÆND
Besvar
Gæst

Dårlig samvittighed efter sex

Indlæg af Gæst »

Jeg har i et par år haft sex med en dreng mellem 15-18 og er selv i starten af 20'erne. Han er officielt autist, men det er ikke noget man normalt lægger mærke til og han fungerer som en normal person i hverdagen. Grunden til at jeg ikke opgiver præcis alder er af hensyn til anonymiteten.

Jeg tror at han godt kan lide det, men jeg er bange for om han kan tage skade af det (psykisk) og nogle gange har jeg det som jeg udnytter ham. Det er næsten altid mig der spørger om vi skal lave noget frækt sammen og på den måde føler jeg mig bare endnu mere pervers, men jeg har stor lyst til at lege med ham - jeg er generelt meget liderlig. Det er tydeligt at mærke at han ikke er sikker på sig selv når det kommer til sex og hans egen krop. Han stiller mig typisk mange spørgsmål om sex og den mandlige krop, som jeg opfatter som "almen viden", men jeg svarer da med glæde på det jeg kan. Jeg vil ham under ingen omstændigheder noget ondt. Jeg har dårlig samvittighed over at jeg leger med ham, for noget siger mig at det er forkert. Han giver udtryk for at han er til piger, men alligevel har han ikke noget imod at lege med mig, når han selv er liderlig. Det er bare svært for mig at vide hvordan han tænker/føler. Måske synes jeg det er frækt fordi han er let at overtale mht. til nye sex-eksperimenter og generelt er frisk på lidt af hvert - nogle gange kommer han endda med forslag der virkelig overrasker mig - men jeg siger sjældent nej til noget.

Det skal siges at jeg altid accepterer et nej fra hans side.

Er der nogen galt i det jeg gør? Efter sexlegene har jeg det tit rigtig dårligt med det og har mest lyst til at stoppe med det, men min liderlighed er ofte for stærk til at jeg kan lade være.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Dårlig samvittighed efter sex

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Nu skriver du jo ikke, hvad dette "noget", der siger dig, at det er forkert, mener med, at det er forkert? Er det aldersforskellen som jo ikke er ulovlig? Drengen går frivilligt og utvungent med til jeres lege sammen - og sex skader som bekendt normalt ikke.

Kunne din dårlige samvittighed have noget med dit andet indlæg at gøre? Det handler jo osse om bl.a. dårlig samvittighed, og noget du "burde" gøre anderledes?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG SEX MED ANDRE MÆND"