Hvad er det der sker med mig?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG SEX MED ANDRE KVINDER
Besvar
triste

Hvad er det der sker med mig?

Indlæg af triste »

Jeg er en pige på 25, som er i tvivl om sin seksualitet og meget ulykkelig.
Jeg har tidligere haft stor interesse for fyre og været forelsket i flere, men for snart 3 år siden begyndte min lyst til drenge at faldet væsentligt, dette efter jeg var blevet erklæret rask for kræft. Jeg snakkede sammen med en fyr fra dating, som skrev, at jeg måske var lesbisk og fra det øjeblik opstod panikken. Jeg havde ikke tænkte sådan om piger før og i og med, at lysten til drenge var faldet var det nemt at tro. Siden den dag har den tanke om at være lesbisk eksisteret i min bevidsthed 24/7 og desværre udviklet sig. Jeg har dog været sammen med 2 fyrer efterfølgende, hvor jeg er blevet tændt og haft lyst og har også selv taget initiativet til det, men også hvor jeg har tænkt så meget på, at jeg måske var til piger, at jeg ikke har kunnet koncentrere mig om det. Det er svært og forklare ... I mine drømme har jeg aldrig haft sex med en pige, men haft billeder af seksuel karakter. Jeg drømmer desværre heller ikke om sex med drenge mere. Hvis jeg drømmer om fyre, bliver der kun rørt uskyldigt fra begge og et kys i ny og næ.

Jeg har forsøgt at undersøge hvad der tænder mig mest og umiddelbart tænder mand/kvinde mig mere end kvinde/kvinde sex. (nettet)
Hvad skal jeg gøre? Jeg tror psyken har spillet en stor rolle mht., hvor jeg er nu, rent mentalt. Er det muligt at tænke så meget over måske at være lesbisk, at man bliver det? Kan det virkelig bare skifte? Jeg har tænkt alle mulige tanker også de umulige, hvis man kan sige det sådan. Skal jeg tale med en sexolog om det, HJÆLP MIG!!!

MVH
Triste
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Hvad er det der sker med mig?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej triste

Når du er 25 år, så er du ikke længere en pige, så er du en voksen kvinde :1:. Pige knytter sig til barn og til manglende voksent ansvar for sig selv. Læs FRA BARN TIL VOKSEN i kategorien OM PSYKEN her i PSYKE & SEX DEBAT. Og drenge bliver ikke mere end 17 år, derefter er de mænd.

Nu skriver du ikke hvilken form for kræft, du er blevet opereret for. Men det er ikke ualmindeligt, at man man kan miste lysten i et stykke efter en belastende oplevelse. Bortset fra at de fleste mennesker har fantasier om sex med en person af samme køn, så er der ikke noget der taler for, at du pludseligt er blevet lesbisk. Så du kan godt slukke for de drilske tanker :1:. Så ja det handler om din psyke - og man kan ikke tænke sig til at blive lesbisk. Man kan beslutte sig for det, som en del kvinder gjorde af kvindepolitiske grunde i 1970'erne, men det er der jo ikke tale om for dig.

Så held og lykke din fortsatte udforskning af mænd :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
triste

Hvad er det der sker med mig?

Indlæg af triste »

Hej igen

Jeg tænkte på om du evt. kunne henvise til en god sexolog med en grunduddannelse i psykologi på Frederiksberg?

Kan det virkelig være rigtig at livet skal være så svært?
Jeg går med alle disse tanker og følelser, og jeg ved simpelthen ikke, hvad jeg skal stille op med dem. Jeg føler mig på ingen måde som inden, jeg blev indlagt. Lægerne sagde godt nok, at der var et liv inden sygdommen og et nyt liv efter og det må jeg godt nok sige ja til, men troede ikke det var så bogstaveligt ment.
Jeg ved ikke hvorfor, men jeg er begyndt og føle mig så maskulin, hvilket er et stort problem for mig, hvad kan ligge til grund for det?
Kan det skyldes de tanker jeg går rundt med?

MVH
triste
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Hvad er det der sker med mig?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej triste

Har du haft krav på Tilskud til psykoterapi?

Jeg tænker, at det kunne være godt for dig at snakke med en kvinde:

Sexolog og psykolog
Sanne Neergaard
Strandvejen 267B, 1
2920 Charlottenlund
Tlf.: 39 63 29 63

eller
Sexolog & psykoterapeut
Gerd Winther
Danas Plads 24, 3.tv
1915 Frederiksberg C
Tlf.: 33 22 00 62

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG SEX MED ANDRE KVINDER"