Er jeg biseksuel?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG SEX MED ANDRE KVINDER
Besvar
Mary

Er jeg biseksuel?

Indlæg af Mary »

Hej, jeg er en pige på 17..

Jeg er næsten helt sikker på jeg er biseksuel, selvom det er langt fra alle andre kvinder jeg tænder på, har en veninde jeg er sammen med en gang i mellem, og nyder det da...

Har også en kæreste, og han har det fint med min seksualitet... men jeg har først lige for nylig blevet HELT klar over hvordan jeg har det... mine forældre ved dog stadig intet... har det stadig lidt mærkeligt efter jeg har fundet ud af det, men jeg ville bare spørge efter hvordan andre har taklet det og hvordan man muligvis kan blive lidt mere selvsikker og finde sig til rette med det...

Venligst Mary
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Er jeg biseksuel?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Mary

Jeg plejer at sige at man ikke er hverken hetero - eller homosekseuel - men multiseksuel - altså at man kan tænde seksuelt på meget forskelligt, til forskellige tider og på forskellige faser af livet.

Jamen er det noget dine forældre skal vide? Din kæreste ved det fordi kan have betydning for ham, men det kommer vel i grunden ikke dine forældre ved? Din seksualitet er din.

I din alder er kønsidentiteten for mange noget usikker og sikkerheden kommer med alder og erfaring, det samme gælder selvsikkerheden. Puberteten er en alder med store forandringer.

Billede
Klik på billedet for at se det større.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Senest rettet af PER HOLM KNUDSEN 18. jan 2007 21:04, rettet i alt 1 gang.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Mary

Er jeg biseksuel? 2

Indlæg af Mary »

Tak for dit svar... :-)
Nej, det er rigtig nok, det er min seksualitet...
Jeg tror du har ret, men man kan til tider næsten føle at man er sin kæreste utro, selvom man ved han har det helt fint med det... og angående mine forældre, nej det behøver de ikke at få at vide, problemet er bare hvordan de vil reagere (som jeg ved ikke bliver særlig positivt) hvis de finder ud af det. Jeg bryder mig ikke om at gå og lægge skjul på at jeg tænder på at være sammen med andre af mit køn.. altså at jeg faktsisk er sammen med "Sophia".. også... jeg elsker at være sammen med min kæreste, men det kan til tider bare ikke være helt nok, der er ting som han kan og som hun kan og ikke kan og omvendt... :-)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Er jeg biseksuel?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Mary

Så må vi håbe at dine forældre ikke opdager det lige med det samme og under alle omstændigheder skal du jo ikke leve efter hvad de kan lide, men efter hvad du selv kan lide. Ja én elsker/inde er i reglen et par stykker for lidt :). Held og lykke med det.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG SEX MED ANDRE KVINDER"