Zoofili

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om SEX MED DYR (ZOOFILI)
Besvar
Peter

Zoofili

Indlæg af Peter »

Hej

Jeg vil gerne stille nogle spørgsmål omkring dyresex:

Hvis man f.eks. gør det med sin hund, hvor stor risiko er der så for at den vil tage skade af det (fysisk eller psykisk)

Kan man som mand gøre det med en sin hunhund, og i så fald, skal den være i løbetid

Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror nok godt jeg kunne tænke mig at gøre det med min hund, men jeg vil selvfølgelig ikke gøre nogen skade på den, og så kom jeg til at tænke på om det egentlig overhovedet kunne lade sig gøre?

Jeg håber du kan give mig svar på dette
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Zoofili

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Peter

Jeg ved ikke meget om, hvor meget skade en hunhund vil tage, hvis du har sex med den - altså trænger ind i skeden på den. Det afhænger jo nok dels af hundens størrelse og dens modtagelighed (løbetid), men hvis den lider i forbindelse med, at du har sex med den, er det strafbart (Dyreværnsloven). Så jeg synes, at tvivlen må komme din hund til gode, så at du ikke har sex med den.

:idea: Læs mere i PSYKE & SEX om Dyresex.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Senest rettet af PER HOLM KNUDSEN 30. jul 2007 06:25, rettet i alt 1 gang.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
K&R
Tilmeldt bruger
Indlæg: 4
Tilmeldt: 18. maj 2006 13:02

Zoofili 2

Indlæg af K&R »

En hanhund kan tildrage sig forhudsbetændelse ved visse former for sex med mennesker, primært analsex på grund af tarmbakterierne. Hanhunden har også, i modsætning til mange andre arter en knogle inden i penis. Den kan skade dig, men den kan også knække, for voldsom stærk er den ikke.

En hunhund vil sikkert nok fortælle dig om hun i det hele taget har lyst. Selv hvis hun har lyst, så er risikoen tilstede, fordi en hunhunds vagina er noget anderledes indrettet end hos mennesker. Du riskerer at trænge ind i urinrøret i stedet.
Det er kun meget store hunhunde der kan komme i betragtning, og selv der skal du være forsigtig.

I alle tilfælde gælder, at du selvfølgelig stopper straks, hvis du mærker at interessen hos dyret ikke er tilstede, eller, værre endnu, dyret viser tegn på ubehag.

Hilsen Kim
Gæst

Indlæg af Gæst »

Hei! Kan du hjelpe meg og komme i kontakt med andre som liker sex med dyr?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Forum

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Du må prøve på internettet.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Senest rettet af PER HOLM KNUDSEN 4. jul 2010 06:26, rettet i alt 1 gang.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
horseloverDK
Tilmeldt bruger
Indlæg: 4
Tilmeldt: 30. jul 2007 02:12

Re: Zoofili

Indlæg af horseloverDK »

Peter skrev:Hej

Jeg vil gerne stille nogle spørgsmål omkring dyresex:

Hvis man f.eks. gør det med sin hund, hvor stor risiko er der så for at den vil tage skade af det (fysisk eller psykisk)


Det kommer an på racen og hvor stor din pik er!

Kan man som mand gøre det med en sin hunhund, og i så fald, skal den være i løbetid


Man kan godt bolle med sin tæve uden for løbetid hvis det er en lidt større hunderace men det kommer selvfølgelig stadig an på RACE + Din PIK Størrelse

Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror nok godt jeg kunne tænke mig at gøre det med min hund, men jeg vil selvfølgelig ikke gøre nogen skade på den, og så kom jeg til at tænke på om det egentlig overhovedet kunne lade sig gøre?

Jeg håber du kan give mig svar på dette


Jeg syntes du skal gøre det HVIS tæven har lyst (du skal kæle for den og gøre den liderlig) og så skal du selvfølgelig også selv have lyst...

mvh. erfaren dyreelsker
Gæst

Indlæg af Gæst »

Anonymous skrev:Hei! Kan du hjelpe meg og komme i kontakt med andre som liker sex med dyr?
Hej jeg gør :o
Besvar

Tilbage til "SEX MED DYR (ZOOFILI)"