Spørgsmål om zoofili

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om SEX MED DYR (ZOOFILI)
Besvar
Anonymia

Spørgsmål om zoofili

Indlæg af Anonymia »

Hej, jeg er en femtenårig pige, som tænder på zoofili (hunde og katte). Jeg har ikke prøvet ret meget, det vildeste var at røre ved en kats testikler, men jeg kunne godt tænke mig at gå videre end det.

1) Hvordan ved man, om en hanhund har lyst, og hvordan får man ham "tændt"?

2) Hvilke hunderacer passer i størrelsen?

3) Kan der overføres seksuelle sygdomme eller andet fra hund til menneske?

4) Hvordan forklarer man sine forældre om sin seksuelle tiltrækning?

5) Mine forældre vil ikke have hund, og man kan ikke få en kat til at parre én på en tilfredsstillende måde, så hvordan forklarer man ejeren af den hund, man vil bruge, hvad man vil bruge den til uden at det bliver alt for pinligt?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Spørgsmål om zoofili

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Anonymia

1) Mange mennesker har jo oplevet, at en hanhund har lavet parringsbevægelser op af éns ben, så hvis hunden begynder på det, er den nok lysten. Og ellers vil mange hanhunde reagere på, at man masserer dens pik - fuldstændigt lige som med drenge :1:.

2) Tjah, det er jo nok en smags sag og alt efter, hvad du vil med hunden.

3) Ja det kan der godt både fra hunden til mennesket og omvendt fra mennesket til hunden, det kaldes zoonose, og det er oftest bakterier, vira, svampe mm.

4) Det tror jeg ikke, du skal gøre, og det kommer jo heller ikke dem ved. Lad du det være din private fantasi/lyst.

5) Tjah, du vil jo nok få et forklaringsproblem med mindre, at det er en hundeejer, der synes sex mellem en pige/kvinde er interessant. Der findes sider på internettet, der handler om dyresex.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "SEX MED DYR (ZOOFILI)"