"Våd" orgasme

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG EJAKULATION
Besvar
Mig

"Våd" orgasme

Indlæg af Mig »

Jeg er en kvinde på 23 år. Da jeg var 18 år, havde jeg en kæreste, som kunne få mig til, at få en "våd" orgasme, lige når han ville. Jeg ved ikke, hvordan han gjorde det. Vores forhold varede ca. 7 måneder, og dette fænomen med "våde" orgasmer, skete MANGE gange.
Efter at jeg ikke var sammen med ham mere, fik jeg dem ikke mere.
Mit poblem er, at jeg savner at få disse orgasmer, men lige meget hvor mange gange jeg prøver, kommer de ikke.
Hvordan gør jeg?
Jeg kan godt få normale orgasmer, men det er ikke det samme, når jeg ved at jeg kan få de andre.

ps. jeg har haft mange forskellige kærester siden... :D
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: "Våd" orgasme

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Mig

Det lyder interessant, men her kan jeg desværre ikke hjælpe dig, prøv at snakke med din eks-kæreste og spørg ham hvad fidusen var? Og hvis han fortæller det, så skriv det lige her :).

Læs mere i PSYKE & SEX om Ejakulation - kvindelig.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Trunte

Dejlige våde orgasmer

Indlæg af Trunte »

Nu er jeg selv en sprøjter. Jeg har haft en del partnere, men først for ca 8 mdr. siden havde jeg min første orgasme med sprøjt i. Jeg blev fistet for første gang og opnåede en våd skedeorgasme. sådan en orgasme jagter man jo så efterfølgende, fordi den fejer benene væk under mig.

Jeg har siden ikke haft store problemer med at få våde orgasmer, men det har bare sivet ud af mig. Nu har jeg fundet en kæreste, som ved hvordan det skal gøres korrekt. Jeg kan sprøjte op til 2 meter ud i luften (det er så tis) og det er nogle dejlige orgasmer. Jeg har nu også prøvet hvor der kommer noget der ligner sæd, der kommer en del og det er mere klistret.

For at få en sprøjteorgasme, bliver jeg stimuleret af ringe- og langfingeren oppe i mig. Min kæreste har de to fingre oppe i mig og laver så en "kom" bevægelse, det gør han hurtigere og hurtigere og til sidst kommer jeg. Det er vigtigt, at der bliver presset hårdt med fingrene, få ham evt. til at lægge pres på din mave, lige over skambenet. Så det er måske noget du kan foreslå din kæreste/partner.

Den anden våde orgasme, hvor væsken kommer fra skeden, får jeg hvis jeg stimulerer klitorissen samtidig med at have hans pik oppe i mig, lige inden jeg kommer, lader jeg ham køre den op til orgasme med hans pik og opnår derved en helt fantastisk skedeorgasme, hvor der render safter ud af mig. Det er dejligt frækt og smager faktisk slet ikke så dårligt.

Det gode ved skedeorgasmer er også, at man ikke bliver så øm lige bagefter, men kan faktisk fortsætte ind i den næste orgasme med det samme.

Bare lidt erfaring fra en der nyder den slags orgasmer.
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG EJAKULATION"