Skal, skal ikke

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MASOKISME & SADISME & DOMINANS (S/M)(BDSM)
Besvar
ham

Skal, skal ikke

Indlæg af ham »

Hej Per

Jeg er en fyr på 25 år.
Min exkæreste har ringet og tilbudt at jeg kan komme forbi en dag og se hendes kæreste have sex med hende. Hun siger, at han har et ønske om at vise mig, hvordan han knepper hende og vise, hvor stor hans pik er, da han ved, at jeg har en lille en.

Mit spørgsmål går på, hvor på hvor grænsen går, om jeg skal sige ja til det (hvilket jeg føler mig fristet til).

Jeg er meget nysgerrig og har tidligere talt meget om sex med min ex, og vi har et fint venskab.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Skal, skal ikke

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej ham

Det er jo et lidt usædvanligt tilbud, der sikkert kan rumme nogen faldgruber.
Du bliver nok nødt til at gøre dig væsentligt mere klart, hvad der kunne være dårligt ved at deltage i deres sex.
Og hvad der kunne være dejligt - og som frister dig. Handler det om en masokistisk leg for dig?

Så: 1) Hvad taler for? 2) Hvad taler imod?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
ham

Re: Skal, skal ikke

Indlæg af ham »

Hej Per

Tak for dit svar, der er vidst noget at tænke over...
Jeg tror helt klart at der ligger noget masokistisk i det, da jeg skal se hende nøgen og se på, at han knepper hende og måske også se, at hun får orgasme med ham.

Det der taler for:
Jeg er lidt fristet af det masokistiske i det og kunne egentlig godt tænke mig at prøve at være den underdanige, der "kun" må kikke på. Der ud over er jeg altid frisk på at se en kvinde nøgen, og hun har bestemt en flot krop. Har før fantaseret om at se hende blive tilfredsstillet.

Det der taler i mod:
Jeg er lidt usikker på, hvordan det kommer til at gå med at at se, hvor stor hans pik er og, at de begge to samtidig skal se, hvor lille min er. Der er jo lagt lidt i ovnen til noget ydmygelse, og selvom jeg fristes af det og tænder på det i fantasien, så har jeg jo ikke prøvet det før.

Så på den ene side er der et ømt punkt i det for mig. Men jeg har da læst om at smerte også kan bruges positivt, altså selvom det er verbal og visuelt? Men på den anden side sker der vel heller ikke noget, hvis ikke man prøver nogle ting af?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Skal, skal ikke

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej ham

Så længe, at du selv er bevidst om det masokistiske element, og at du ved, at det kan opleves ydmygende, at han ser din "lille" pik - din ex kender den jo - så tror jeg ikke, at der kan ske noget specielt dårligt ved en sådan oplevelse. Du er jo ret klar i dine overvejelser.
God fornøjelse :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Re: Skal, skal ikke

Indlæg af Gæst »

Hej Per,

Tak for dit råd, håber det er i orden, at jeg skrive lidt om det?

Jeg besøgte dem i går til en kort snak om det hele.
Det var et hyggeligt besøg med masser af humor. Vi talte meget om sex og jeg fik at vide at de har prøvet mange ting sammen, bl.a. har hendes kæreste givet en af hendes veninder en orgasme. Det var jeg lidt imponeret over, da jeg tidligere har fået at vide, at hun ikke kunne få orgasme.

Men nu kunne de godt tænke sig at prøve, hvor en kigger på, men det skal være en, der virkelig gerne vil det og en, som nyder det. Hun tænder på spændingen i, at hun er meget genert over, at jeg skal kikke og han går rundt med tanken om at vise mig, hvordan hun bliver tilfredsstillet. Han spurgte mig også hvad jeg selv kunne lide omkring det og jeg forklarede, at der også lå noget spænding i det for mig at se ham med min exkæreste og, at det jo ikke var noget, jeg havde prøvet før. Han fortalte, han var meget interesseret i, at jeg tog det på den rigtige måde og var taknemmelig over, jeg fik lov til det.

Da jeg kom hjem og havde tænkt lidt over det ringede jeg til dem og vi tog en snak mere omkring det, han fortalte at de var blevet enige om at starte ud med at sende mig en lille video, hvor hun blev kneppet af ham. Betingelsen for at se den var, at vi talte sammen om det, mens jeg så den. Jeg var meget spændt på at se den, men var ikke var helt klar over hvor stort indtryk den ville gøre på mig.

Først blev jeg lidt urolig over det og følte ikke rigtig jeg tændte på det, jeg følte mig meget lille og samtidig overrasket over hvor meget hun nød det og hvor god han var, det gjorde det heller ikke bedre at han så større ud end jeg havde forestillet mig. Jeg fortalte dem i telefonen, at jeg følte mig lidt underlig tilpas og at jeg lige skulle tænke over det, så vi lagde på. Jeg tog en kort pause men så kørte videoen rundt i hovedet på mig og jeg måtte se den igen og flere gange, lige pludselig blev jeg så tændt at jeg ville onanere, men da jeg knappede bukserne op var min pik så stiv at den var helt hård og det sitrede så meget i den, at jeg sprøjtede med det samme.

Jeg ringede til dem bag efter og fortalte om det, de grinede lidt af det og fortalte, at det var helt ok og så frem til noget mere. Jeg takkede dem for at have vist mig videoen.

Jeg er både meget tændt over oplevelsen, men også meget overrasket!
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 3: Skal, skal ikke

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej ham

Tak for beretningen, der er vel så ikke andet end at gå på eventyr :2:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
ham

Re: Skal, skal ikke

Indlæg af ham »

Jeg beklager det sene svar, hendes kæreste har haft meget travlt i sit firma her i januar.

Jeg har været hjemme hos dem og haft en snak omkring, hvordan det skal foregå, som tidligere skrevet er hun lidt generet og tænder samtidig meget på, at jeg kommer til at se hende nøgen og nyde ham. Han har udtrykt meget klart, at han vil være hård og vise mig det, jeg ikke selv kunne gøre med hende og ydmyge mig foran hende.

Jeg sagde ikke så meget andet end, at det lød interessant og spændende, men at jeg samtidig ikke var sikker på, hvad jeg gik ind til.
Vi prøvede lidt, hvor de kyssede, og han bad mig tage tøjet af og spille den af, mens hun tog hans pik frem og suttede den. Jeg blev mildt sagt ret flov over, at de skulle se min, men det gik og jeg fik også en del ydmygende kommentarer fra ham, mens hun suttede ham. Jeg kom igen ret tidligt, og det blev også kommenteret. Vi tog en kop kaffe bag efter og talte om det hele.

Et lille spørgsmål, er der noget jeg kan gøre for at gøre for at gøre det mindre flovt for mig, eller vil det blive det af sig selv jo flere gange vi gør det? Og er der noget jeg kan sige eller gøre for at bekræfte ham som alfa?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 4: Skal, skal ikke

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej ham

Det kan måske være, at du skal se din "flovhed" på to måder. Dels 1) en flovhed, som er en del af den seksuelle leg, en del af ydmygelsen, som tænder dig - og dels 2) en flovhed, der vedrører det omgivende samfund, hvor du ikke ønsker at opleve dig flov. Altså 1) en ophidsende seksuel "flovhed" - og modsat 2) en ubehagelig social flovhed.

Med hensyn til alfa-han, så er det vel at gøre, som han siger, og at fortælle ham, at du gør det.

Held og lykke med legen. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MASOKISME & SADISME & DOMINANS (S/M)(BDSM)"