Dejlig dominans - på vej til endnu en pige

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MASOKISME & SADISME & DOMINANS (S/M)(BDSM)
Ingeborg

Dejlig dominans - på vej til endnu en pige

Indlæg af Ingeborg »

Kære Per Holm Knudsen,

Min søde mand og jeg har været sammen i godt 30 år. Vore to børn er for længst fløjet af reden. For otte-ti år siden begyndte vi at eksperimentere med dominans - og kan i dag slet ikke undvære det. I begyndelsen skiftedes vi til at have magt. I dag er forholdet helt afklaret: I det daglige er vi lige og deles om pligter og fornøjelser. I det erotiske liv er min mand Herre og jeg slavinde. Min mand er fantasifuld og ganske krævende, hvilket har åbnet for fantastiske oplevelser, hvor jeg både har ladet mig ydmyge og fysisk afstraffe på måder, jeg for ti år siden ville have fundet helt uacceptable. Det vil jeg slet ikke gå i detaljer med, for det er ikke mit ærinde. Lad mig blot sige, at jeg i mig har følelsen af at høre til knælende for ham, og at jeg på samme tid frygter og elsker pisken - og slet ikke kan undvære dens barske kærtegn. Han er min ophøjede Herre, jeg hans lydige slavinde. Vi har længe talt om, at i et så afklaret forhold er det naturligt, at jeg som underkastet skal være min Herre tro, mens han som ophøjet i forhold til mig lige så naturligt kan have oplevelser med andre. Det har han nu haft gennem nogle måneder med en jævnaldrende, og - er jeg sikker på - sød pige. Jeg kender hende ikke (endnu), men véd, jeg kan stole på min mands bedømmelse. Nu kræver min mand - som min Herre - at vi åbner huset for hans erotikkæreste, som også er indforstået med at adlyde ham. Det skal være sådan, siger min Herre, at jeg er nederst og hun imellem ham og mig. Jeg skal betjene og behage dem begge og lade mig bruge af dem begge. Det vil også medføre praktiske pligter for mig. Det er jeg helt afklaret med. Det er jeg for såvidt også med den erotiske underkastelse - fordi jeg føler lyst og nydelse i slavindesituationerne. Både ydmygelsen og ind imellem smerten pirrer mig og giver glæde. Men jeg véd ikke helt, om jeg kan klare, at vi pludselig er tre i forholdet. På den en side ønsker jeg det så stærkt - for at give min Herre også den oplevelse. Og for samtidig at få lov at opleve mig selv i den ny situation. Min usikkerhed er ikke baseret på jalousi, men derimod på en lille frygt for, om vi har åbnet en dør, der kan få os til at glide fra hinanden, hvilket ingen af os - er jeg sikker på - ønsker. Da vi begge har lyst til at erotisk udvikling, véd jeg med min fornuft, at det måske er farligere for vort forhold at undertrykke lysten. Hertil kommer, at min Herre har sagt, at hvis han en dag møder en mand, som er sød og interesseret i oplevelser, kan han finde på at beordre mig til at besøge en sådan mand og være lydig over for ham. Jeg skal da vide, at han imens vil have det dejligt med veninden. Jeg kan nok også selv løbe ind i en sådan mand, men for forholdet vil det være afgørende, at beslutningen på vores begges vegne træffes af min Herre. Kan du give mig et råd?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Dejlig dominans - på vej til endnu en pige

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Ingeborg

Du/I lyder til at være enige om jeres seksuelle lege og i alt væsentligt om det at indrage andre i forholdet. Så det er ikke meget, jeg kan bidrage med ud over, at når man laver den slags eksperimenter, er det en god ide at følge den gamle bjergvandrerregel: "Det langsommeste bestemmer tempoet." Og det uanset, at I i legen lader din mand være den dominerende. Man skal måske passe på med ikke at glemme, at det er en leg.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Senest rettet af PER HOLM KNUDSEN 17. apr 2008 13:02, rettet i alt 1 gang.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Ingeborg

Re: Svar: Dejlig dominans - på vej til endnu en pige

Indlæg af Ingeborg »

Kære Per,

Tak for dit svar. Jeg har vist både det og mit brev til dig til min mand - og Herre. Det har givet os nogle gode diskussioner - og en afklaring. Lige efter nytår kommer hans veninde her på weekendbesøg. Jeg glæder mig til at møde hende. Jeg glæder mig til sammen med hende at behage min Herre. I den udstrækning, jeg får lov. Usikkerheden herom har meldt sig nu - og er på samme tid pinefuld og dejlig. Jeg bliver mere og mere sikker på, jeg er skabt til at give min Herre glæde ved selv at være nederst - og her modtage de kærtegn, jeg vil få. Jeg véd også, at jeg vil blive tvunget til, formentlig bundet, at overvære deres samvær, og det pirrer mig. Det skal være opstarten til, at jeg af min Herre overlades til en anden mand. Tanken om alt det, der skal ske, gør mig våd. Du har ret i, det er en leg, en dejlig leg. Men skal den lykkes, må det være alvor, mens det finder sted.

Kærlig hilsen
Ingeborg
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Dejlig dominans - på vej til endnu en pige

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Ingeborg

Ja du skal selvfølgelig rette dig efter, hvad han siger, når I leger, at du skal det. Held og lykke med det, det lyder interessant :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Ingeborg

Jeg gamle liderlige slavinde

Indlæg af Ingeborg »

Kære Per!

Tak for din svar omkring min mands og min udvikling imod et åbent ægteskab. Du sluttede sidst med en invitation til mig om at skrive igen, og det gør jeg så nu.

Jeg fortalte dig, at lige efter nytår skulle min mands veninde komme på besøg, og jeg skulle som lydig slavinde acceptere alt, hvad der ville ske - også at blive fikseret til at overvære det.

Det kom til at gå helt anderledes. Ikke blot kom veninden, men også hendes mand - som jeg for snart et år siden havde haft som bordherre til en fest, hvor min mand havde hans kone til bords. Det var der, min mand og herre havde mødt sin erotikveninde - dér, kontakten var skabt og det første møde mellem dem aftalt, hvilket jeg - som nævnt - var helt indforstået med. Faktisk var det begyndt med, at min mand havde besøgt hende hjemme i fuld forståelse med hendes mand, som gerne så sin kone taget af en sød elsker, men også ville være med i legen. De to mænd bestemte - og vedtog hen på efteråret, at det var på tide, jeg også kom med. Min mand brugte den fornødne tid på at overbevise mig herom. At der skulle ske det, som blev tilfældet fra fredag eftermiddag til i går morges, havde jeg dog ikke drømt om. Og det vil jeg heller ikke gå i detaljer med.

Jeg vil blot her dagen derpå sige, at det var vidunderligt. Jeg var i lang tid overladt til min gamle bordherre, som min mand og ejer gav fuld råderet over mig. Udover at min gamle bordherre som min Herre godt vidste, hvad han havde med at gøre, brugte han et meget stærkt sprog, som bidrog til min ophidselse, så jeg her og nu med en god fornemmelse i hele kroppen og i min sjæl med et smil må betegne mig selv som en gammel liderlig slavinde. Jeg havde slet ikke troet, at rå erotikslang i den grad kunne få blodet til at rulle. Det kan godt være, det ikke lyder særligt pænt, men til gengæld er det en dejlig følelse. Jeg glæder mig til at blive lånt ud igen - og er nok også lidt pirret ved tanken om, at de to dejlige mænd engang helt sikkert vil have mig på samme tid - og at min medslavinde, som jeg selv, udmærket forstår det rigtige i, at det er Herrene, der bestemmer.

Jeg har fundet et nyt slogan: Det er aldrig for sent.

Med lykkelig hilsen
Ingeborg
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Jeg gamle liderlige slavinde

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Ingeborg

Tak for tilbagemeldingen, det lyder som en rigtig god oplevelse. Og samtidig understreger den osse betydningen af at respektere hinandens tempo. Held og lykke med næste gang :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Susanne S

Om at adlyde, smertes og ydmyges

Indlæg af Susanne S »

Kære Per Holm Knudsen,

Tak for en vidunderlig hjemmeside, som også har overskud til at have så mange rum for forskellige former for erotisk udfoldelse. Jeg har ikke noget spørgsmål til dig, men fik efter helt tilfældigt at have læst Ingeborgs breve til dig og dine svar blot lyst til at sige jer tak.
Vi er på vore breddegrader gudskelov inde i en udvikling, så de oplevelser, som Ingeborg fortæller om, i dag for ganske mange menensker er naturlige og dejlige og kan udleves uden at skulle frygte for fordømmelse eller endog straf. Det er så væsentligt, at ikke alt er problemer, men at nydelse og fryd også får plads. Jeg kan godt lide, det sker her.
Jeg har været BDSM-aktiv i lidt længere tid end Ingeborg. Da det gik op for mig, at jeg ikke blot havde lysten, men også var nødt til at udleve den, kostede det mig et ægteskab. Min mand var ganske enkelt ikke genetisk indrettet til at lære at adlyde mig i og omkring sengen, og jeg fik et større og større behov for at få mine krav og ønsker opfyldt og for både at ydmyge manden og lade ham føle smerte, fordi det for mig er himmelsk at lænke og bruge ham efter mine behov og lyster. Ikke en hvilken som helst mand, men en mand, jeg elsker og har respekt for i alle livets forhold, herunder og ikke mindst, fordi det for ham er naturligt at knæle for mig og fuldstændig indordne sig i vort erotiske liv.
Denne mand har jeg haft i de seneste otte år. Han er masochist helt ind i sindet og overalt kropsligt. Vi véd følelsesmæssigt begge, at jeg er ophøjet og han underkastet. Det er helt naturligt. Det giver os begge en utrolig frihed til at lege med ydmygelse og smerte og dermed integrere det psykiske i det fysiske og omvendt. Når jeg ser den vidunderlige frustration i hans øjne, fordi jeg løfter pisken eller blot hånden til en lussing, ser han glød, varme og glæde i mine øjne, fordi jeg bare kan lide at eje ham, bruge ham og få et smukt afløb for mine sadistiske lyster. Det at opleve mig lykkelig er alt for ham. Derfor adlyder og tåler han - også den rå tale, jeg udsætter ham for, og som jeg forstår du Ingeborg også har oplevet nu.
Jeg tror, vi begge er stærke piger, du måske stærkest, fordi du kan underkaste dig sådan, som det sker. Jeg vil gerne lykønske dig med den udvikling, du er inde i og håbe for dig, at du sammen med dine mænd og jeres forholds anden pige må komme til at opleve rigtig meget vidunderligt. Det er det, livet er til for.

Kærlig hilsen
Susanne S
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Om at adlyde, smertes og ydmyges

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Susanne

Tak for din beretning, som utvivlsomt kan gøre det nemmere for andre kvinder/mænd, der går rundt med fantasier, de ikke tør leve ud.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Ingeborg

Den lykkelige modne slavinde

Indlæg af Ingeborg »

Kære Susanne og Per,

Da jeg skrev til dig Per i søndags, var jeg ganske euforisk, hvilket da vist også fremgår af mit brev. Måske var mine ord slet ikke rigtigt placerede i dit debat- og spørgeforum, for jeg havde jo ingen spørgsmål. Til gengæld havde jeg en ubændig trang til at fortælle hele verden, hvor vidunderligt jeg havde det og hvor dejligt det havde været at blive taget af en fremmed mand - fremmed i den forstand, at jeg kun kendte ham fra tre-fire timers selskabssamtale for næsten et år siden.

Han vidste godt, han skulle møde mig - og ville få mig overrakt af min mand og Herre. Jeg vidste godt, der skulle ske noget særligt og anderledes, som kunne blive dejligt, men troede, at min Herre ville bruge mig sammen med sin elskerinde.

Min Herre overskred ikke nogen grænse ved at arrangere det anderledes, idet jeg var helt indforstået med, det en dag kunne ske, at jeg ville blive lånt ud til en anden mand efter min Herres valg. Det var jeg, fordi jeg har fuldstændig tillid til, at min Herre ville give mig til en dominant mand, som havde lyst til mig og kunne nå ind til mig psykisk, så underkastelsen blev naturlig og dejlig. Og det kunne han, som jeg har fortalt allerede i søndags.

Jeg svæver stadig på en stor lyserød sky og ser med glæde på de piskestriber, jeg endnu har på ballerne og lårene. Når jeg lukker øjnene, mærker jeg stadig, hvad han gjorde ved mig. Han spurgte ikke om noget, men tog blot, fordi min Herre havde givet mig til ham og han havde lov. Han piskede mig ikke, fordi jeg havde været uartig, men fordi han havde lyst til at piske mig. Det er en vidunderlig begrundelse.

Min underkastelsestrang og hans magtglæde blev i kombinationen til noget meget smukt for os begge.

Han vil have mig igen. Det er jeg slet ikke i tvivl om. Og jeg knæler med glæde for ham igen og giver ham det, han kræver.

Nu ser jeg til min glæde, at en anden Kvinde, du Susanne, har haft lyst til at kommentere mine indlæg og samtidig fortælle om sig selv og dine anderledes BDSM-erfaringer. Vi kender til de samme følelser hos kvinder og mænd, men udøver dem på hver side af pisken, om jeg så må sige.

Susanne, rigtig mange tak for dine dejlige ord. Som kvinde er jeg glad for, at du er den dominerende. Det viser mig, at jeg som pige godt kan underkaste mig uden at forråde andre piger. BDSM handler for den enkelte om egne lyster og evnen samt mulighederne for at udleve dem sammen med en anden eller andre.

Jeg er så enig med dig Per, når du skriver, at Susannes beretning kan gøre det for nemmere for andre og tage skridtet og realisere egne lyster.

Jeg kan se, at flere end 200 har læst med på den korrespondance, jeg startede en stille stund, lige inden juleræset satte ind. Der er 10 om dagen.

Det siger mig, at der må være et betydeligt behov for at få historier som Susannes og min ud.

Er det i orden at skrive videre her Per, eller stopper du mig/os, fordi vi ikke bruger din gæstfrihed til at stille spørgsmål? Eller er det et helt andet sted, jeg/vi skal skrive?

Hvis vi må skrive videre, vil jeg gerne opfordre flere - kvinder og mænd, masochister og sadister - til at bidrage med erfaringer også.

Jeg kan selv finde på at skrive igen allerede efter næste weekend. Jeg er sikker på, min vidunderlige mand og Herre har noget for.

Kærlig hilsen
Ingeborg, den lykkelige modne slavinde
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar : Den lykkelige modne slavinde

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Ingeborg (& Susanne)

Denne side er både et debat- og spørgeforum, hvis formål er, at frisætte menneskers lyst, så ethvert indlæg, der bidrager til det, er velkomment, og dit bidrag har jo allerede medført en udveksling af erfaringer, det er helt i min ånd :1:. Så du er velkommen til fortsat at fortælle om din udvikling og dine erfaringer.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Fruen og elskerinden

DEJLIGT AT TURDE VEDKENDE SIG SM-LYSTEN

Indlæg af Fruen og elskerinden »

Kære Ingeborg og Susanne

Da Per Holm Knudsen nu har givet lov til, at folk med SM-lyster og/eller erfaring kan skrive her, vil jeg efter at lavet udkast i aftes og sovet på det følge Ingeborgs opfordring til at gøre det på en afspadseringsdag. Så er vi foreløbig tre piger på forfatterlisten. Jeg håber, at mændene kommer med også, for vi har brug for jer, også i SM og såvel i den praktiske udøvelse som i en god debat, der forhåbentlig kan udvikle os alle sammen. Men måske er det typisk, at mændene ikke griber tastaturet i den debat, som Ingeborg startede. For den er jo ikke saftig.

Jeg er såmænd ikke i tvivl om, at Ingeborg i sin SM-udøvelse er part i noget endog særdeles saftigt og frækt, og det er jo dejligt. Men det er jo ikke det, du fokuserer på i dine breve. Nej, her skriver du med hjertet, du skriver pigesprog. Det væsentlige er for dig de oplevelser, du har kendt til i mange år og som pludselig nu bliver nyspændende og anderledes, fordi du oplever en "ny" mand som dominant - en ny mand, som din ægtefælle og herre har udlånt dig til. Og det er sket sådan, at du ikke et sekund har været i tvivl om din status som lydig slavinde. Det er tilsyneladende vidunderligt arrangeret af din mand. Jeg gætter på, du har takket ham dejligt for den kærlighedserklæring. Din mand gav simpelthen din nye herre fuldstændig råderet over dig.

Det er i virkelighedens verden noget fuldstændig uacceptabelt og uhørt, men i SM noget utrolig vidunderligt. At det for dig blev en dejlig førstegangsoplevelse fremgår af, at når du lukker øjnene, kan du stadig, og vistnok med nydelse, mærke, hvad han gjorde, da han tog dig, bare tog dig uden at spørge om lov. Jeg gætter på, der heller ikke var meget forspil, for det lå ikke i den leg. Han brugte dig, som han havde lyst til, fordi du tilhørte ham. Og når man er en selvbevidst ejer af en slavinde, tager man selvfølgelig det, som man ejer og har lov til.

Du rammer alt det psykisk vidunderlige i dominans her, synes jeg. Og du føjer til, du drømmer om snart at få lov at knæle og indordne dig igen. Du kender, og med nydelse, udmærket din egen plads i forholdet. Du er ejet og skal adlyde, for du er en liderlig slavinde, der er til for at give sin herre fryd. Det samme skal naturligvis en slave, hvor en kvinde bestemmer.

Jeg har også nydt din fortælling Susanne. Jeg tror, der udøves skøn SM i rigtig mange forhold, men at vi ikke ved så meget om det, fordi fokus mest er på diverse klubber og ikke på parforholdene, heller ikke når de, som det nu sker for dig Ingeborg, udvides til også at omfatte yderligere en, to eller flere ligesindede. Det, at flere end to er sammen om erotik, tror jeg ikke, der er så meget nyt i. Generationen før os kendte udmærket begrebet husven. Men at vi i dag også tør vedkende os SM-lysten, er nok for mange noget nyt og dejligt.

Jeg så dit første brev, hvori du beskrev din forventning om at blive taget med ind i det forhold, som din mand og herre, med din indfortåelse og vistnok endda efter tilskyndelse fra dig, havde etableret med en anden pige, som han behersker, ligesom han behersker dig. Der var lagt op til, at hans elskerinde ville få magt over dig, selvom I begge skulle være underlagt ham.

Jeg har været inde på hjemmesiden nogle gange for at se, om du ville beskrive, hvordan det så blev. Jeg er nysgerrig, fordi jeg selv kender og har det dejligt i et lignende forhold. Min mand er ikke til SM, men jeg er masochist og kan på ordre fra en mand lide at hjælpe ham med at ydmyge og tage en tredje person, sådan som du Ingeborg var og sikkert stadig er på vej til at blive det. Ideen er, at herren skal få størst mulig glæde af to piger, hvilket selvfølgelig samtidig er til glæde for dem.

Susanne S. skriver, at hun og hendes mand blev skilt, fordi de ikke kunne forene hendes lyst til dominans og hans til en mere "almindelig" erotisk udfoldelse. Jeg mener ikke noget nedsættende med at skrive "almindelig". Det har jeg det stadig dejligt med hjemme, men da min mand og jeg måtte erkende samme problem som Susannes i hendes første ægteskab, måtte vi igennem en krise, hvor skilsmisse kom på tale. Vi valgte imidlertid at holde sammen af den enkle grund, at vi elsker hinanden og ikke kan lade være med det, heller ikke i sengen. Netop på grund af denne kærlighed gav min man mig frihed til at søge SM-oplevelser andet steds, og naturligvis fik han samtidig frihed til også at være intimt sammen med andre.

Jeg har i mange år været fast husveninde hos et par, hvor manden betemmer, ligesom din mand gør det Ingeborg. I soveværelset betemmer han også over mig, men sådan at hans kone er den virkelige slavinde, der skal behage os begge. Hvis hun er ulydig og skal straffes, kan herren bede mig gøre det. Gør jeg det ikke ordentligt, vil det ramme mig selv, hvad begge piger ved. Den situation er der vidunderligt megen dejlig psykologi i. Hun tåler, også når han ydmyger hende for øjnene af mig. I et SM-kærlighedsforhold synes jeg, at ydmygelsen kan være helt forrygende pirrende. Han nyder at se på pigesamvær og beordrer os til det, inden han på et tidspunkt bryder ind og tager en af os, men i øvrigt sørger for, vi begge bliver tilfredsstillede. Bagefter ligger vi ofte sammen alle tre og har det vidunderligt.

Ingeborg, jeg var nysgerrig efter at høre, hvordan en sådan situation ville gå for dig. I stedet fik jeg en helt anden fortælling. Og lige nu tror du, der skal ske noget spændende i weekenden. Bliver det en trekant med I to piger og din nye herre, eller med din mand? Skal I være samme alle fire, eller overlades du igen til din nye herre alene, fordi både han og din mand gerne vil lade udviklingen ske i et tempo, så alle oplevelser står klare og enkle, også når det grænseoverskridende med erotik med samme køn bliver del af oplevelsen. Eller sker der noget helt femte?

Jeg tilstår igen: Jeg er nysgerrig. Jeg kan godt lide at høre/læse om situationer, som jeg kender til, og som alligevel er og må være anderledes, selvom jeg siger som en tidligere kulturminister: Der er ikke noget, der overgår det selv at være med. God inspiration kan imidlertid gøre det endnu smukkere. Det er også et udtryk, du bruger Ingeborg, smuk. Det kan jeg godt lide. Jeg synes, det er smukt og trygt over for en hersker eller herskerinde at turde give sig hen og adlyde, at lade sig ydmyge og tage imod samt tåle pine og smerte.

Du gav en lille anderledes vinkel i dit brev efter dit første møde med din nye herre. På et tidspunkt fik du pisken at føle, men ikke fordi du havde været uartig. Nej, grunden var, at han havde lyst til at bruge pisken på din kvindekrop. Jeg synes, det er et smukt og stærkt argument. Du gav ham lyst, og du tålte, ja det fremgår endda klart, at du med gysende glæde nød også denne del af dit samvær med din nye herre allerførste gang, han beherskede, tog og brugte dig for at tilfredsstille sig selv. Held og lykke med alt det, der givetvis kommer til at ske i det videre forløb.

Til næsten sidst vil jeg gerne kommentere ordet utroskab. Det, som du gør, vil af mange blive betegnet sådan. Jeg synes, det er noget helt andet, nemlig udvidet troskab. For du er jo intimt sammen med din nye herre, ligesom din mand er det med sin elskerinde, fordi I har aftalt det og fordi jeres nye partnere også er åbne omkring deres ægterskab. Tænk på det, når din nye herre igen tager dig, endda uden at spørge om lov, for hvorfor skulle han det, når han ejer dig? Han tager jo blot det, der tilhører ham. Du er slavinde, og i situationen hverken kan eller skal du gøre andet end at adlyde og føje ham og så selvfølgelig nyde, at det er sådan. Selvfølgelig bestemmer han over dig, men han gør det jo kun, fordi han kan lide at være sammen med netop dig.

Ved at læse mellem linjerne kan jeg forstå, du må være i 50'erne. Det er pragtfuldt, at du er en voksen, liderlig slavinde, som tør give og tage, når muligheden opstår. Du ville jo ikke være der, hvis det var dig imod. Nyd alt det, han gør ved dig og din krop. Nyd en ny og anderledes pik i din kusse, for der er ikke to pikke, der er ens, ligesom to kusser heller ikke er det. Det er jo derfor vi er skabt til at have flere partnere for at få flere dejlige oplevelser, mener jeg. Giv dig hen og lad ham smerte og kærtegne dine bryster og kneppe dig sønder og sammen, fordi det i det øjeblik er det, du er til for.

Jeg kan godt lide, du har betegnet dig selv som liderlig. Det siger mig, at du gør ham afhængig også af dig. Jeg er sikker på, du efterfølgende vil få det endnu bedre med din daglige herre, som jo fordi han har udlånt dig af din nye herre vil få at vide, hvor hvor god og dejlig, du er. Når jeg har været ude en aften/nat som husveninde, mærker jeg ekstra lyst fra min mand, når jeg kommer hjem. Mænd er nu engang pik/kusse-fikserede, og jeg er sikker på, at tanken om, at jeg har haft min herres pik både i munden og kussen pirrer ham til at oppe sig. Jeg kan jo mærke det. Måske har du allerede følt det samme. Du har sikkert også villet oppe dig, efter at han begyndte at gå i seng med sin elskerinde. Hverken en pik eller kusse bliver mindre elskovsbevendt af af blive brugt af mere end én. Tværtimod. Lad de dejlige følelser fra din kusse forplante sig til dit hjerte og hele din krop og videre ud i dine omgivelser.

Så blev der alligevel lidt til husarerne. Måske det kan få mænd til at skrive også. Du skrev for to dage siden Ingeborg, at der siden du sendte dit første brev før jul har været ene halv snes besøgende om dagen. Jeg kan se, der i de to seneste døgn så må have været i hvert fald tre gange så mange. Jeg er sikker på, mændene læser med. Kære herrer, få fingeren ud og brug den også til at skrive med. Jeg håber at høre fra dig her på siden i næste uge Ingeborg, når du er kommet til dig selv efter det, der helt sikkert venter i weekenden. Nyd det!

Fruen og elskerinden fra Odense
Ingeborg

EN STOR OG HJERTELIG TAK TIL DIG PER

Indlæg af Ingeborg »

EN STOR OG HJERTELIG TAK TIL DIG PER

Jeg er helt fortumlet over alt det, jeg tilsyneladende har sat i gang. Men i virkeligheden er det nok slet ikke mig, der er årsag til de dejlige breve, jeg har fået her på siden. Jeg vælger at se sådan på det, at der er et behov for sådan en debat. Og tilfældigvis har jeg så startet den med et spørgsmål til Per Holm Knudsen, fordi jeg var usikker.

Jeg vil gerne rette en rigtig stor og hjertelig tak til dig Per, fordi du hjalp mig på vej. Jeg tænkte faktisk på dig, da min ny Herre sidste weekend lige pludselig var der og bare tog mig. Men du må undskylde, det varede ikke så længe, for jeg fik aldeles omgående noget helt andet at tænke på...

Forhåbentlig synes du, det var okay, at jeg brugte al min opmærksomhed på min ny Herre og elsker. Men jeg vil alligevel gerne, at du véd, det var dine svar til mig, som fjernede den sidste rest af tvivl og fik mig til at give slip og tage springet ud i det for mig ukendte, som min vidunderlige ægtemand og Herre havde arrangeret.

Nu er det snart weekend. Jeg véd ikke, hvad der kommer til at ske, men jeg véd, at mine to Herrer har talt sammen og forberedt sig på, hvad deres to slavinder kan bruges til. Jeg tror, det igen bliver dejligt og uforglemmeligt.

Jeg har taget en fridag. Det er mine kolleger også tjent med, for tankerne er slet ikke ved mit arbejde. Om lidt vil jeg gå i bad og derefter bruge tid på at pleje mig selv, så mine to Herrer kan være tjent med mig.

Tak også til Susanne S. og Frue/elskerinde for jeres breve. For mig klargør dit brev, Frue/elskerinde, meget for mig. Men jeg vil gerne vente med at svare, til jeg har følt weekenden. Jeg ville gerne kunne skrive lige så naturligt som du om pikke og kusser og det at have en pik i munden og ikke blot om "at blive taget". Men jeg vil fortsat bestræbe mig på at skrive for at udtrykke følelser, ikke for at være saftig bare for at være det. Du evner kunsten at forklare dine følelser - samtidig med du helt naturligt pirrer kroppen. Det kan jeg godt lide.

Kærlig hilsen
Ingeborg
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: EN STOR OG HJERTELIG TAK TIL DIG PER

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Ingeborg

Og selv tak - uden brugere, var der jo ikke meget på siden :1:.

Hvis denne tråd bliver for lang, er I velkommen til at oprette nye indlæg, som ikke behøver at være spørgsmål - oplysende og debatskabende indlæg er osse velkommen.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Ingeborg

Kom ud af busken

Indlæg af Ingeborg »

Kære alle,

Efter en begivenhedsrig weekend vil jeg følge Per Holm Knudsens råd og fortælle om ny erfaringer i en ny streng. Jeg skal dog lige have nogle dejlige oplevelser til at bundfælde sig. Måske går der en dag eller tre. I mellemtiden vil jeg gentage opfrordringen til andre om at skrive også. Vi kan glæde hinanden med BDSM-erfaringer og samtidig naturliggøre dominans som en på samme tid dejlig og ophidsende erotisk samværsform. Kom nu ud af busken!

Kærlig hilen
Ingeborg
submissiv mand 46 år

Hvor er det dejligt at læse jeres kloge og livsglade indlæg

Indlæg af submissiv mand 46 år »

Kære kloge og dejlige folk

Tak for jeres indlæg. Det er utroligt at læse noget, som i den grad spejler mine inderste tanker og drømme. Ind i mellem er vi jo ramt af pænheden - og jeg lever i et dejligt ægteskab, hvor jeg ikke har lyst til at ødelægge forholdet. Samtidig ved jeg med mig selv, at jeg ønsker at være ejet som slave. At slippe alt kontrol og ret - og at være redskab for en Frue eller Kvinde, som kan bruge mig til at tilfredsstille sin lyst.

Jeg kan godt lide, at I fortæller åbent om at det er liderligt. Det er det. Måske på en anden måde end andre former for liderlighed. Det er for mig dybere og endnu mere relevant. Fordi det rammer helt ind i min slavesjæl. Jeg tror, at den slags er dybt rodfæstet i os.

Som psykoterapeut - kunne det være spændende om du Per Holm Knudsen - ville fortælle lidt mere om dine tanker.

Jeg ved, at jeg har været submissiv, det vil sige: har søgt underkastelsen altid. Jeg har klare minder fra min barndom om, at jeg kunne arrangere legene sådan, at jeg skulle tages til fange. Jeg har altid været en ledertype, og derfor magtede jeg også at lege sådan, at jeg blev fanget. Jeg kan huske at jeg blev ophidset (erigeret) af denne leg. Og jeg ved, at det var længe før, der var nogen bevidsthed hos mig om det.

Jeg kan huske engang, at jeg fik en til at have et luftgevær, der ganske vist ikke var ladt, som han og et par stykke mere kunne bruge til at tvinge mig til at lystre med.

Det var forunderligt. De tvang mig til forskellige ting. Ikke specielt sexuelle - og til sidst bandt de mig, som deres fange.

I bakspejlet er jeg ikke i tvivl om, at det var en besked fra min underbevidsthed om, at jeg gerne ville det her.

Siden har jeg drømt om det i mange tilfælde og meget intenst. At jeg overgav min magt til en kvinde - eller til et par. Og at jeg blev hendes / deres lydige ejendom.

Min kone synes det er dybt underligt - og derfor er det blevet et ikke eksisterende emne i vores samvær. Og alligevel - eller netop derfor længes jeg vildt efter at leve det ud.

Hvor kommer det fra? Er det en prægning i barndommen? Er det miljø mere generelt? Eller hvad er dit bud Per?

Jeg husker første gang, jeg opdagede det helt præcist, var engang jeg så et billede i et ugeblad. Det var ikke voldsomt frækt som billede. Det var en skuespiller på en scene, der kravlede for fødderne af en kvinde, der stod med en pisk, der hvilede på manden ryg.

Det reagerede hele min krop på - vel som 15 årig... og uden nogensinde selv at være blevet slået.

I dag er det en stærk stærk længsel at komme til at leve det her ud.
Jeg håber, du har kloge tanker om, hvad det er der sker Per.
Og jeg lytter gerne til andre råd også.

I dagligdagen har jeg altid været den stærke veluddannede leder, som mange lytter til og som altid - eller næsten altid kommer til at bestemme. Det er jo også et paradoks... eller hænger det sammen.

Tjah - det er jo en spændende sammenhæng og jeg håber, du har gode svar. Jeg kan evt. træffes på min mail oleelo40@hotmail.com

Tak for tålmodigheden, hvis I nåede igennem - og jeg glæder mig til at høre fra jer.

kh submissiv mand 46 år
Besvar

Tilbage til "MASOKISME & SADISME & DOMINANS (S/M)(BDSM)"