Stram forhud + rifter

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG FORHUD
Besvar
Urolige.

Stram forhud + rifter

Indlæg af Urolige. »

Jeg er en dreng på 17 år.
Før i tiden har der aldrig været noget problem, men det opstod med min kæreste her for 3-4 måneder siden, der skete det at jeg fik en form for svamp eller et eller andet, og det fik min kæreste os, men så gik det væk igen, også da vi dyrkede sex efter det, fik jeg rifter på min forhud, og det sviede rigtig meget, og min kæreste fik os en rift oppe i sig, men vi dyrkede stadigvæk sex, og det var uden kondom. Vi lod det aldrig sådan hele rigtigt, så nu når jeg tager forhuden tilbage når den bare er lidt stiv, så er huden rigtig stram. Kan det være fordi der er kommet et ar på forhuden, også kan det ikke heles ordentligt eller hvad? Det irriterer mig rigtig meget, men jeg har ikke ville gå til lægen med det, fordi jeg tænkte bare det var fordi vi havde for hård sex. Kan det være fordi jeg ikke kom i behandling for det der svamp eller?

Og det skal lige siges, at jeg aldrig på noget tidspunkt har haft problemer med at tage forhuden tilbage, aldrig. Skal jeg bare prøve at holde den i ro, og bare se hvad der sker, eller kan det være at der er sket noget, det håber jeg ikke der er, men jeg håber du / i en eller anden kan svare på? Forsvinder det med tiden eller - i hope so.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Stram forhud + rifter

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Urolige

Det er lidt svært at svare på, så jeg synes, at du skal lade din læge se på det. Fortæl hvad lægen siger.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Urolige.

Stram forhud + rifter.

Indlæg af Urolige. »

Fint nok.
Det vil jeg prøve om en uges tid.
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG FORHUD"