Hmm forhud

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG FORHUD
Besvar
Theunkown :P

Hmm forhud

Indlæg af Theunkown :P »

Hmm måske er det stram forhud.. eller det kan være min penisstreng som er for "lille"? Jeg ved ikk det.. fordi altså når jeg så trækker den helt tilbage så er det ikk mere end lige min streng kan være med.. altså når den er stiv..

HAR STOR RESPEKT TIL DIG !!!

seriøst du gør et stort stykke arbejde her.. du svare på unges problemer og du tager seriøst nok.. har virkelig stor respekt for dig.. Hmm men du skrev jeg skulle gå til lægen og få min penis tjekket.. Jamen er sQ ik tryg ved at vise ham den.. da jeg omgås ham privat og sårn.. ved godt han er har tavsheds pligt.. men altså stadigvæk...

kan man gå til en anden eller be om en anden læge den ene gang?

Theunkown :P
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Hmm forhud

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Theunkown :P

Det lyder mest som om det er din penisstreng der er lidt for stram. Hvordan er dit forhold til din læge? Kan du lide ham eller ikke lide ham? Jeg ved ikke, om du blot kan bruge en anden læge, men du kan jo prøve at ringe til en anden læge og spørge om han vil kigge på dig, og så forklare ham din situation. Hvad der kan lade sig gøre afhænger sikkert af den enkelte læge.

Tak for rosen :1:

:idea: Læs mere i PSYKE & SEX om Penisstreng.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Theunkown:P

Re: Svar: Hmm forhud

Indlæg af Theunkown:P »

Hejsa igen.. kom lige tilbage havde glemt alt om det :D

Jamen har ikk fået ringet til ham endnu.. tør vel nok ikk helt.. selvom jeg er en stor fyr nu :D 18 år..

Men hvis det er pikstrengen der er noget galt med ? hva gør de så ? fordi altså jeg kan jo nem have sex og onaner os fint.. og når du sutter/rykker den af på mig.. er det jo os okay.. bare min forhud ikk kommer tilbage..

Hvorfor er det man får lavet det ? :S

Ved det er meget på en gang.. Men håber du kan tage dig tid til at svare mig grundigt :D Hehe..

istedet for at sige jeg skal kontakte min læge :P
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Hmm forhud

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Theunkown :P

Når du er fyldt 18 år, så hører du jo til oppe i mandeafdelingen :1:.

Hvis strengen er for stram, så giver man den et lille klip og det vil ikke være noget der går ud over fornøjelsen. Hvis den er for stram kan man risikere at komme til at rive den over, men så er problemet sådan set osse klaret.

Hvis forhuden er for stram kan det genere nogen i forbindelse med sex. Hvis den er så stram at man ikke kan komme til at vaske sig, kan man risikere at få betændelse i forhuden.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG FORHUD"