Forhudsproblem

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG FORHUD
Besvar
AnonymPatrick
Tilmeldt bruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 16. jun 2011 15:31

Forhudsproblem

Indlæg af AnonymPatrick »

Hej,

Først og fremmest, jeg er en dreng på 16 år, og jeg har et problem med min forhud. Jeg har lige læst de andre emner inden for "DRENGE OG FORHUD", og jeg tror mit problem skiller sig lidt ud. Jeg har ikke været til lægen, ville lige få gode råd her først.

I stiv tilstand kan jeg se det forreste af pikhovedet når jeg prøver at hive forhuden tilbage (hvilket gør ondt, og hvilket jeg ikke kan), og når jeg prøver i slap tilstand kan jeg se ca. halvdelen af pikhovedet. Men der er noget jeg har lagt mærke til.
For mig at se, er min forhud forbundet med pikhovedet af noget hud, minder om en lidt tyk (i forhold til resten af huden) streng, og den er lyserød /pink. Er det noget hyppigt, eller måske en uregelmæssighed, for det har været sådan siden jeg var lille :(

____________________________________________________________________________________________________
Hilsen Patrick
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Forhudsproblem

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Patrick

Alle pikke har på undersiden en streng, der forbinder pikhovedet med forhuden, se billedet.

Billede
Klik på billedet for at se det større

Penisstrengen kan være for stram, og i dit tilfælde lyder det som om, at din forhud er alt for stram.

Derudover kan nogen drenge have en forhud, der er vokset sammen med huden på pikhovedet forskellige steder.

Lad din læge kigge på det.

:idea: PSYKE & SEX om Penisstreng

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
AnonymPatrick
Tilmeldt bruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 16. jun 2011 15:31

Re: Forhudsproblem

Indlæg af AnonymPatrick »

Men, hvordan behandler lægen det (hvis vi antager at penisstrengen er for stram)?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Forhudsproblem

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Patrick

Jeg vil gætte på, at lægen lokalbedøver og så lige brænder strengen over, så er blødningen stoppet med det samme. Almindeligvis udføres det af en urolog, som din læge giver dig en henvisning til.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG FORHUD"