In Love?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om FORELSKELSE
KidWithNoLove

In Love?

Indlæg af KidWithNoLove »

Kære PHK

Jeg er en mand/dreng, kald det hvad du vil :), og jeg mener bestemt jeg er forelsket i en pige på min skole. Jeg har altid haft et godt øje til hende, hun er i mine øjne meget attraktiv, og har senere hen fundet ud af at hun er meget sød.

Kan være jeg bilder mig ting ind, men jeg mener bestemt hun er lidt lun på mig, eftersom jeg altid er den første der får et "Hej" + et stort smil.

Hun spørgere mig hvordan min dag er gået osv osv, prikker mig i siden, klap på skulderen (skal lige siges vi først lærte hinanden at kende sådan rigtigt her da skolen startede i August) noget andre piger jeg kender, ikke gør.

Jeg har snakket med en af mine venner om hende, og han sagde "I har da også et eller andet kørende, har i ikke?", et stort plus for mig, eftersom det viser at jeg muligvis ikke er helt gal på den.

Efter at have snakket med hende har jeg fundet ud af hvor fantastisk en person hun er. Mit problem er så.. Jeg ved ikke om hun rent faktisk kan li' mig på den måde jeg håber hun kan.. :(

Jeg har førhen haft noget ala en depression, og jeg har egentlig aldrig haft selvtillid når det kommer til mit udseende.. Jeg er overvægtig, godt og vel 10-15kg, og det er jeg vildt træt af.. Jeg er så gået igang med et vægttab, hvor jeg på én uge har smidt 2-3kg.

Førhen havde jeg problemer med vægttab, men eftersom jeg ikke kan tænke på andet end hende er det en smal sag nu. Sulten som jeg før mærkede hver dag er fuldstændig væk.. Det er lidt en mærkelig fornemmelse, men jeg kan sagtens gå en hel dag uden at spise noget og kun drikke vand, uden at føle sult.. :?

Når hun henvender sig til mig vil jeg gerne have noget smart at sige, men det ender altid med et eller andet plat.. :(

Jeg har aldrig før haft en kæreste, og jeg har kun været rigtig vild med én udover hende her, og det var i folkeskolen. Jeg har lyst til at snakke med mine venner om hvad jeg føler for hende, eller, jeg har virkelig lyst til at trække hende til siden og fortælle hende hvad jeg føler, men jeg er bange for at få en afvisning, hvor pænt hun så end tager det..

Jeg kan sidde herhjemme, og bare tanken om at lade hende glide ud af mit liv når skolen slutter her til April kan næsten få mig til at græde.

Nu begynder det at blive et langt indlæg, og hvor vil jeg hen med det? Jo, hva' synes du jeg skal gøre? Fortælle hende hvordan jeg føler? Skidehul i min overvægt og tage chancen? Spørge vennerne hvad de mener?

Jeg begyndte mit vægttab sidste weekend, og siden da har jeg simpelthen ikke kunne få hende ud af mine tanker. Konstant tænker jeg på hende..

Hvad er dit råd?

På forhånd tak :)

Mvh. KWNL
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: In Love?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej KidWithNoLove

Der er vist ingen grund til at stille spørgsmål om, hvorvidt du er forelsket, det er du da vist op til over begge ører [forelsket2] :2:. Og der er ikke noget som forelskelse og kærestesorg, som kan få kiloerne til at rasle af :1:.

Hvis du vil noget her i livet, så er der ikke andet for end at bide livet lidt i låret. Sig det til hende - eller skriv det til hende - eller spørg om hun vil med ud et sted - på café eller et andet sted. Det er jo meget muligt, at hun overhovedet ikke tænker på dig som overvægtig, og at du er den eneste, der tænker på det.

Drop det med at ville sige noget smart, det er lige så "tumbet" som at sige noget plat - snak helt almindeligt til hende.

PS! Hvorvidt du er en dreng eller en mand handler om din alder 0-17 år dreng, 18-24 ung mand, 25-? mand.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
KidWithNoLove

Indlæg af KidWithNoLove »

Tak for dit hurtige svar PHK :)

Jeg vil så, give it a go, så at sige :)

PS- Det med at sige noget smart var mere fordi jeg normalt plejer at have en hurtig bemærkning klar, men ved hende her bliver jeg fuldstændig mundlam ;)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej KidWithNoLove

Smarte bemærkninger skal man administrere smart, det vil sige med omtanke, så det er måske meget smart, at du ikke kan det med hende :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
KidWithNoLove

Indlæg af KidWithNoLove »

Okay, hun må næsten være lun på mig.. igår kom jeg gående alene, og hun med sine veninder.. Hun gik så ud af deres "gruppe", kom hen til mig, lagde sine hænder på min brystkasse, havde et kæmpe smil på, og spurgte hvordan jeg havde det [love]

Jeg har en sindsyg trang til at fortælle hende hvad jeg føler.. Men jeg ville blive sønderknust hvis hun så siger "Desværre, men jeg er kun interesseret i et venskab.." :(

Ved ikke om jeg tør give det et forsøg..

PS- Tak for denne side PHK, er virkelig glad for at have nogen at "snakke" med om ting jeg ikke fortæller vennerne :)
KidWithNoLove

Indlæg af KidWithNoLove »

Noget siger mig hun har en kæreste allerede, men hvorfor går hun så rundt og flirter sådan som hun gør? Jeg føler mig rimelig blank/forvirret.. :? Kan være det er mig der misforstår noget ved forhold mellem mennesker, eftersom jeg aldrig før har givet det en chance..
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej KidWithNoLove

Eller osse er du bange for at tage initiativ til at foreslå hende lidt mere kontakt, og derfor leder du efter undskyldninger for at lade være :1:.

Kan du ikke invitere hende til et eller andet, bio eller noget andet?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
KidWithNoLove

Indlæg af KidWithNoLove »

Hej igen PHK

Efter nogle uger hvor vi har snakket (meget lidt), synes jeg hun er begyndt at "afvige" mere. Hun smiler stadig til mig osv, men ikke på samme måde som før..

Mit gæt er at hun ventede på at jeg muligvis skulle tage det næste skridt, men som den kylling jeg nu er, så har jeg intet gjort.. Jeg går simpelthen i stå når jeg snakker med hende, så vores samtaler bliver ekstremt korte..

Jeg er dog stadig meget interesseret i hende (Muligvis smask forelsket..)

Nu skal jeg ikke se hende i 2 uger, men jeg regner med at når vi ses igen efter jul osv, så vil jeg trække hende til siden og spørge hende direkte. Fortælle hende hvordan landet ligger osv..

Lyder det dumt? Eller er det bare mig?

Mvh. KWNL
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: In Love?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej KWNL

Ja du har da tøvet gevaldigt længe!!! Er der ikke nogen der kan give dig et støttende los i røven :2:? Bob Dylan siger: "If you don't take a chance, you won't dance." (Hvis du ikke tager en chance, vil du ikke komme ud og danse.) Så tag dig så sammen efter jul!!!

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
KidWithNoLove

Indlæg af KidWithNoLove »

Ja, det er lidt noget pis, så at sige..

En af mine venner som jeg har talt med omkring det hele har frarådet mig at spørge hende direkte, så det er til dels én af grundene til hvorfor jeg lader være. Men efter jul, så skal det være. Koste hvad det vil, er ved at blive sindsyg :P
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej KWNL

Det lyder ikke så tosset :28: :2:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
KidWithNoLove

Indlæg af KidWithNoLove »

Hurtigt spørgsmål Per..

Når ferien er slut, så har jeg 2 normale skole dage, hvorefter jeg så skal på skitur med skolen (inklusive hende)..

Ville det være bedst at snakke med hende inden turen, eller PÅ turen?

Mvh. KWNL
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: In Love?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej KWNL

Tjah det er er svært at afgøre, men umiddelbart ville jeg tro, at jeg ville prøve at finde en passende situation på turen, hvor man alligevel er lidt tættere på hinanden. Held og lykke med det, hun bider ikke, og du dør ikke, hvis hun evt. siger nej tak til din invitation :2:. Fortæl hvad hun siger.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Indlæg af Gæst »

Så er man kommet hjem igen, uden at have snakket med hende om det.. Da vi stod og ventede på bussen sagde hun farvel til en person jeg ikke havde set før... Hendes kæreste :cry:
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: In Love?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej KWNL

Surt show, men sådan er det jo nogen gange, at den, man m/k synes er dejlig, er optaget af en anden, der osse synes hun/han er dejlig.

Du må komme dig over det og så kigge dig omkring, om der ikke skulle være en anden dejlig pige - der er jo mindst 100.000 andre muligheder bare her i Danmark :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "FORELSKELSE"