Forelskelse

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om FORELSKELSE
Besvar
Jon

Forelskelse

Indlæg af Jon »

Hej Per

Jeg har lige opdaget din hjemmeside, og jeg synes den er rigtigt god! Jeg har også et "problem", men jeg ved ikke om det falder uden for dit
kompetenceområde. Jeg prøver alligevel:

Det forholder sig sådan, at jeg er blevet godt gammeldags forelsket i en pige.
Nu er jeg trods min relativt høje alder (20 år) yderst uerfaren inden for
flirteri og scoringer - kort sagt - jeg er en mand af få ord...
Jeg mødte hende til et VUC-kursus som vi begge går på. Indtil nu har vi set hinanden i alt tre gange, men jeg kan mærke at vi passer utroligt godt sammen.
Jeg tror forelskelsen er gensidig, for hun smiler også meget til mig, og sender mig øjne...
Men mit problem er, hvordan jeg dog skal få det videre fra dette stadie. Den pokkers tradition kræver jo at det er manden der tager initiativet... Men jeg synes ikke at jeg sådan bare lige kan invitere hende på cafe eller i Tivoli eller give hende en gave - det ville bare være pinligt. Hvordan skal man bringe et forhold, hvor man blot smiler til hinanden, og snakker lidt sammen, videre fra det punkt? Jeg ved godt at det er tidlige overvejelser, når jeg kun har set hende tre gange i alt, men jeg mener lige så godt jeg kan tage overvejelserne på forskud - kurset slutter om 3 måneder, og jeg vil ønske at jeg når at få fortalt hende at jeg elsker hende, inden da - ellers vil det blot blive endnu sværere at finde en naturlig årsag til at se hende igen.

Jeg håber du kan hjælpe, og på forhånd tak for det :-)

Med venlig hilsen Jon
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Forelskelse

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Jon

Tak for rosen.

Det er dejligt at blive forelsket og hvad gør man så? Der findes kun en måde - hvis DU vil have noget må DU tage ansvar for DIG selv og sørge for at få det - med andre ord DU må tage initiativet til en kontakt. Inviter hende på en kop kaffe i kantinen - sæt dig snak med hende - spørg om hun vil med ud et eller andet sted - med til noget osv. - og sig for guds skyld ikke at "du elsker hende" - og ikke noget med gaver endnu - det er lidt for tidligt i forløbet.

Husk "modet til at turde giver evnen til at kunne."

:idea: Kig evt. på Ebbes Selvtillidskursus og Ebbes Singletips.

:idea: Kig på Dating Tips - Secrets To Attracting and Meeting Women

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Senest rettet af PER HOLM KNUDSEN 11. aug 2006 09:20, rettet i alt 1 gang.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Jon

Forelskelse 2

Indlæg af Jon »

Tak for tippene! - især det med gaver og kærlighedserklæringer. Der kunne jeg nemt være dumpet i.


med venlig hilsen Jon
Besvar

Tilbage til "FORELSKELSE"