Forelsket, Forelsket, Forel?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om FORELSKELSE
Besvar
Brugeravatar
Anonym1
Tilmeldt bruger
Indlæg: 92
Tilmeldt: 23. jan 2007 18:48

Forelsket, Forelsket, Forel?

Indlæg af Anonym1 »

Hej Per

Denne gang bliver det et lidt kortere indlæg, da jeg let kan fortælle hvad det drejer sig om.

Jeg bliver simpelthen forelsket i alt for mange piger. Bare en enkelt samtale, hvor jeg synes hun har virket sød, kan få mig helt op at ringe og give mig 'søvnløse nætter'. Jeg er blevet fortalt at man ikke skal holde sin kærlighed indeklemt, og det er så specielt når pigen direkte har spurgt. "Sig mig.. Har du følelser for mig?", at jeg bare ikke har kunnet svare nej, når jeg udemærket godt ved at det bare er endnu en lallet forelskelse. Men jeg er sikker på at det er en forelskelse hver gang, det er jeg helt sikker på, og det er skønt. Men knap så skønt er det at jeg nu har fået et ry for hmm.. lad os kalde det "at være ubeslutsom".

Hvordan kan dette være og hvad i al HULEN gør jeg? Det går jo heller ikke hvis jeg får en kæreste at jeg går og er forelsket i en masse andre på samme tid.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Forelsket, Forelsket, Forel?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Anonym1

Da forelskelse er en slags monometan sindssyge [forelsket], der skal få os til at springe på det andet køn, så er der ikke noget at sige til, at du som 15-årig har lyst til at springe på en hel masse piger, det er naturens orden :1:. Så tillykke med at dine hormoner er så velfungerende. Du behøver slet ikke at beslutte dig før, at du engang skal have børn og hjem m.m.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "FORELSKELSE"