Hvad betyder det?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om FORELSKELSE
Besvar
..

Hvad betyder det?

Indlæg af .. »

Hej Per!

Jeg er en pige på 19 år, som er lidt i et dilemma.
Jeg har en fantastisk kæreste, som jeg har været sammen med i snart 2 år. Jeg synes han er fantatisk og vores forhold er dejligt, kærligt og alt i alt meget "voksent og modent".

Problemet er at igennem min folkeskole, kørte jeg meget on/off med en dreng, allerede i de små klasser, men også op i de ældre klasser. Det blev aldrig til noget specielt seriøst, og vi mistede kontakten efter 9'ende klasse.
Men så her for 2 uger siden mødte jeg ham tilfældigt, og vi snakkede kort.
Og det var den mærkeligste følelse jeg fik da jeg så ham, det gav et helt sug i maven, og jeg vidste slet ikke hvad jeg skulle gøre af mig selv.
Og senere samme dag, skrev han en sms besked (han havde skaffet mit nr igennem gamle fælles venner)
Jeg svarede så, og vi skriver nu frem og tilbage hver dag, selvfølgelig kun på vennestadiet. Men jeg har så dårlig skyldfølelse i forhold til min kæreste, da jeg nærmest føler at jeg går bag om ryggen på ham.
Så hvad kan alt dette betyde?

Kan uskyldig-barndomsforelskelse virkelig stadigvæk hænge ved?

Med venlig hilsen Karina :)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Hvad betyder det?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej ..

Ja, det kan den åbenbart, som du erfarer. Måske fordi det netop var on/off, og ikke en forelskelse og et forhold i én periode der så sluttede. Det der on/off fortsætter åbenbart lidt :1:.

:!: Når du er 19 år, så er du ikke længere en pige, så er du en ung kvinde, og når du er fyldt 25 år, vil jeg ikke engang kalde dig en ung kvinde længere :1:. Pige knytter sig til barn og til manglende voksent ansvar for sig selv. Læs FRA BARN TIL VOKSEN i kategorien OM PSYKEN her i PSYKE & SEX DEBAT.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "FORELSKELSE"