Min pige er kommet i tvivl om sine følelser

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om FORELSKELSE
Besvar
basse27
Tilmeldt bruger
Indlæg: 3
Tilmeldt: 22. aug 2006 21:46

Min pige er kommet i tvivl om sine følelser

Indlæg af basse27 »

Hej Debat

Jeg er kommet i et mega problem. Min kæreste sagde gennem 6 mdr forleden, at hun var kommet i tvivl om os og hendes følelser. Det kom som et chok. Vi havde lige været på en dejlig ferie sammen. Vores første. Alt gik perfekt og det var dejligt. Vi var gået i seng da hun pludselig spurgte mig om jeg syntes hun har opført sig underligt. Så sagde hun det og jeg blev MEGET ked af det. Det hele endte med at hun kyssede mig til al min forvirring, og ville have mig med i seng. Det ville jeg ikke og jeg kørte. Hun sagde hun havde brug for "luft" og det fik hun. 2 dage senere ville hun ses og snakke om hvad vi kunne gøre anderledes. Jeg troppede op og havde regnet med en forklaring, men nej. Vi hyggede os. Hentede mad, kyssede og havde det dejligt som vi plejede. Er totalt forvirret. Hun græd også og kyssede mig hele tiden fordi hun havde lyst sagde hun.

Siden da har vi ses 5 gange. Alle gange med sex og alm. kærtegn. Jeg er snot forvirret. Vil jo ikke være en fyr som man er i tvivl om. Men jeg elsker hende faktisk har jeg fundet ud af.

I mellem tiden prøver jeg at give hende luft. Det er lidt svært når hun intet siger. Hun har ringet og sagt hun gerne vil give det en chance mere men kan intet love. Jeg blev glad kan du tro. Men siden da har hun intet nævnt. Skal jeg selv bringe det på banen eller hvad. Jeg er ikke konfliktsky af nogle art. men bliver temmelig gal. Jeg føler at hvis jeg laver det mindste fejltrin så ryger jeg ud af døren. Det er meget meget ubehageligt at føle sådan. Men vil så gerne have dette til at fungerer mellem os. Hun har sagt at jeg har været hendes bedste kæreste nogle sinde og hun føler sig som verdens heldigste pige.

Hvad skal jeg gøre. Skal jeg bare sidde her og vente på at hun har fået luft nok eller hvad ?

Det skal siges at hun har haft fødselsdag i mellem tiden hvor jeg gav hende et cruise til oslo. Hun har så sagt at hun glædede sig til at at tage afsted med mig. Hvilket jo gjorde mig vildt glad. Hun har altid sagt at jeg ikke skal tænke så meget over hvad hun siger. Men det har jeg godt nok gjort denne gang.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Min pige er kommet i tvivl om sine følelser

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej basse27

Nogen mennesker bliver lidt forvirrede, når forelskelsen helt naturligt klinger af. De tror, at man skal være forelskede hele tiden for, at det skal være rigtigt. Måske er det sådan for din kæreste.
:idea: Romantic love 'lasts just a year' (bbc)

Måske er hun bare en forvirret kvinde.

Til gengæld synes jeg, at du skal spørge mere specifikt til, hvad hun evt. er utilfreds med i jeres forhold, så du ikke skal liste rundt om den varme grød hele tiden. Det vil nemlig i længden ødelægge dine følelser for hende.

NB! Når du kalder hende for pige, er det så fordi, at hun er under 18 år eller noget barnlig? Pige knytter sig til barn og til manglende voksent ansvar for sig selv. Læs FRA BARN TIL VOKSEN i kategorien OM PSYKEN her i PSYKE & SEX DEBAT.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Indlæg af Gæst »

Tak for dit svar :-) Hun ved ikke hvad hun mangler. Har spurgt ind til det. Det er frustrerende at gå rundt sådan her og ikke vide om man er købt eller solgt.

Hun er 29 år og jeg selv er 34 år. Jeg syntes faktisk selv at jeg er meget sød ved hende stadigvæk. Jeg er ikke konfliktsky men jeg tror og regner med at hun selv godt er klar over at hun sårede mig.

Den dag jeg troppede op hos hende, hvor vi skulle snakke, der var hun så kærlig og spurgte om hun måtte få et kys :-) Der tror jeg at krisen stoppede. Det håber jeg ihvertfald. Det var det bedste kys jeg længe har fået.

Hun skriver stadigvæk søde og kalder mig søde. Men alligevel er jeg kommet i tvivl om hvad hun tænker og ikke tænker.

Sagde igår til hende, at det var vigtigt at kommunikere godt sammen. Især i parforhold. Det regner jeg med hun har forstået.

Vi har skændes en gang før. Der truede hun mig med at gå. Det er simpelthen det værste man kan gøre syntes jeg. At presse et andet menneske helt derud hvor kragerne vender. Men vil så gerne have det til at fungere mellem os. Vil nødigt overse hendes signaler. Jeg har spurgt hende forleden dag om noget var galt. Hun var bare træt.

Ville bare så gerne snakke med hende. Ville bare så gerne holde om hende og hører hvad hun tænker og ikke tænker. Stille og roligt, uden at hun truer mig med at slå op som sidst.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Min pige er kommet i tvivl om sine følelser

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej basse27

Ja det er dræbende for et forhold i længden, hvis man bruger udsagn om, at man vil slutte forholdet. Det skal man vente med til, at man er helt afklaret med, at man vil slutte forholdet.

Held og lykke med det. Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
basse27
Tilmeldt bruger
Indlæg: 3
Tilmeldt: 22. aug 2006 21:46

Indlæg af basse27 »

Hej Igen

Det er nu noget tid siden sidst. Hun kom efter 3 uger og hentede sine ting. Der var hun så sød og kærlig. Vi snakkede sammen i 7 timer og vi havde sex på sofaen. Vi har nu aftalt at vi er "venner med fordele"...

Har set hende 2 gange siden hen på 3 uger. Der er intet sket men vi har hygget os gevaldigt.

Hun siger at vi ikke skal have sex hver gang og hun spurgte sidste gang om jeg havde forventet at sove hos hende. Det havde jeg ikke. Vi lå på sofaen og hun nussede mig.
Vi skal ses engang i næste uge. Hvorfor gider hun ses med mig (sin X)
Er det normalt at have sex med sin X og kontakt?
Hun er på ferie nu og hun sagde at hun ville ringe når hun kom hjem? Det regner jeg med hun gør.

Hun siger at det ikke er forkert af mig at have et håb... Hvorfor siger min X kæreste det ... Jeg har sagt at jeg ikke vil vente på hende.. men at jeg håber at vi finder sammen igen..
Vi snakker godt sammen og jeg nyder hendes selskab utroligt meget ..

Sagde til hende at jeg ikke ville dyrke sex med hende .. at det nok ville blive mit sværeste nej .. men Måske det bedste ... (Altså for at finde sammen med hende igen)
Så sagde hun JA .. det ville det nok ..

Tror du hun er interesseret .. hun nusser mig og vi kysser lidt .. Hvorfor spørger hun ind til mine forventninger ?
Har aldrig haft kontakt med en X bagefter .. Men hun syntes jo jeg er fantastisk fyr ..

Skal jeg spille lidt kostbar eller hvordan gør jeg mig mere attraktiv
Hvorfor siger hun at vi ikke skal have fordele hver gang ?

Håber på et svar fra dig igen :-)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 3: Min pige er kommet i tvivl om sine følelser

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej basse27

De fleste af dine spørgsmål er din ex-kæreste langt bedre til at besvare, end jeg er :1:, og det er i grunden hende, du skal spørge. I har åbenbart begge noget svært ved at give slip på hinanden, men I har åbenbart osse svært ved lige at finde ud af, hvordan I skal arrangere jeres venskab/forhold lige nu.

Der er jo forskel på at have et formaliseret forhold og så et hygge venskab med lidt sex af og til, måske er det det, hun bedst kan finde ud af for tiden.

Jeg tænker at du bar skal være dig selv. Lad være med at lave skuespil som "kostbar" eller "attraktiv", det kan hun sikkert sagtens gennemskue alligevel.

Måske skal du bare tage den med ro og så se, hvor det hele fører hen. Et ordsprog lyder: "Hvorfor skubbe til floden, den flyder alligevel selv."

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "FORELSKELSE"