*
PSYKE & SEX DEBAT
DEBAT- OG SPØRGEFORUM om PSYKE OG SEKSUALITET
ved PER HOLM KNUDSEN - PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG

*
*
Dato og tid er 14. dec 2017 22:04

Alle tider er UTC+01:00

Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Skedeorgasme
Hej Per

Jeg sidder her og er lidt undrende – har søgt på din side – men ikke fundet de ”svar” jeg gerne ville finde! Jeg er en ”almindelig” kvinde på 41 der for første gang ved onani har oplevet skede-orgasme - jeg mærkede for første gang mig selv sprøjte ud over hele min hånd og mit skød – (nu kan jeg godt forstå min mand synes det er spændende :D). Her er faktisk noget jeg ikke ved ret meget om – oplever andre kvinder også skedeorgasmer med ”sig selv” ? Føler det lidt ”underligt” – sådan du ved ”hvad fanden sker der her ” følelse. Jeg var egentlig mere på opdagelse i min skedes afkroge – sådan seksuelt ( kender min krop, men mere i forhold til at tjekke om alt er i orden - op til fødsler osv. – hvordan livmoderhalsen har det – i forhold til menses osv.) Hvad jeg sjovt nok ikke har prøvet før - er det ikke vildt mærkeligt? Jeg har tidligere været ”klitorisorienteret” ved onani – og aldrig skænket det en tanke (om det skulle være anderledes) men denne gang fik jeg i hvert fald fat i mit G-punkt – (jeg ”sigtede” også bevist efter min klitoris indefra og kom ligesom ”op bag ved” mit skamben og nærmest lidt frem igen – det har altid har været et lidt sløret område – ikke at jeg ikke vidste det var der og at min mand ”til tider” fik godt fat i det :D. Men tænk at jeg først nu ”opdager” mig selv – sådan rigtig ud i krogene. En lang ”snak” –spørgsmålet er – oplever andre kvinder også skedeorgasme med sig selv – og hvor finder jeg oplysninger (ud over det der står i de kliniske anatomi bøger, og opreklamerede kvindebøger) vil jeg meget gerne læse noget om ”min nye verden”. (Jeg har bagoverbøjet livmoder - har det nogen sammenhæng/betydning i forhold til det jeg lige nu "er på opdagelse i" ?)

Kærligst June

Rapporter indlæg

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Region Midtjylland
Hej June

For en ordens skyld vil jeg lige skille tingene lidt ad. Du beskriver 2 forskellige forhold dels skedeorgasme, her orgasme udløst gennem G-punktet og dels ejakulation, som nogen kvinder osse kan. De 2 fænomener hænger ikke automatisk sammen.

Som du kan se i PSYKE & SEX om Klitoris, er klitoris er forholdsvist stort organ, og det er blot forskellige områder af klitoris, man (k) kan få orgasme fra. Hvis du søger på "skedeorgasme" i søgeren på mine sider, så finder du flere sider, der omtaler skedeorgasme.

Ejakulation - kvindelig, dette hyggelige fænomen :1: kan du osse læse om på PSYKE & SEX. Se osse under G-punkt.

Du skal være velkommen til at skrive igen.

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
MEDLEM AF FORENINGEN AF
PROFESSIONELLE PSYKOTERAPEUTER

Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Tlf. (+45) 86 96 20 03
Mobil (+45) 53 63 20 03

http://psyx.dk

Rapporter indlæg

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 2 indlæg ]