Det bliver for meget for hende lige inden hun kommer...

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER & ORGASME
Besvar
K

Det bliver for meget for hende lige inden hun kommer...

Indlæg af K »

Hejsa...

Min kæreste og jeg har det problem, at når vi har sex, og hun er ved at få orgasme så "mister" hun både orgasmen og lysten lige inden hun kommer, og hun kan ikke rigtig forklare hvad der sker og hvordan vi kan undgå det.

Vi er begge i starten af 20'erne og har et meget aktivt sexliv. Både hende selv og jeg har ingen problemer med at stimulere hende så hun er ved at komme (ifølge hende) :D ...
Hun er meget følsom, især på Klitoris, som hun siger gør ondt når den bliver berørt, så det lader jeg være med. Men også hendes bryster er meget følsomme og hun vil helst have jeg kærtegner dem mens hun har bh på... Hun siger selv at "det bliver for meget" nogen gange når hun taber orgasmen og lysten...
Det irriterer hende meget hver gang det sker, og jeg føler mig lidt hjælpeløs, fordi jeg ikke ved hvad jeg skal gøre...
Hun har haft orgasme før, bare ikke med mig, men hun kan ikke forklare hvordan det skete dengang...
Jeg har prøvet at læse utallige artikler om kvinder or orgasmer, men jeg kan ikke rigtig se nogen løsning på vores problem, så jeg håber jeg kan få lidt hjælp herinde...

På forhånd tak.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Det bliver for meget for hende lige inden hun kommer..

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej K

Vi mennesker er meget forskelligt udstyret både hvad angår højre, drøjde, hudfarve, hårstruktur osv., og altså osse med hensyn til følsomhed. Din kæreste hører så til de følsomme.

Når hendes klitoris (og brystvorter) reagerer som den (de) gør, handler det ofte om at sørger for, at der ikke er direkte påvirkning af klitoris eller brystvorterne. Altså at stimulere på en større flade eller tilknyttede steder. Det er meget forskelligt, hvor kvinder føler det rarest at blive stimuleret, nogen ønsker, at det skal foregå over klitoris ved "roden", andre at det skal foregå under - omkring urinrøret, andre inde i skeden, andre blot ved pikkens tryk og bevægelser. Der er ikke andet for end, at I fortsat eksperimenterer med, hvor det er bedst for din kæreste - og ikke mindst, at din kæreste selv eksperimenterer med, hvor det er bedst, og hvordan hun bedst får orgasme (igen).

Umiddelbart kunne jeg foreslå, at I/hun prøver med et ganske almindeligt massageapparat med en helt flad plade, der stimulerer over et større område.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Trunte
Tilmeldt bruger
Indlæg: 7
Tilmeldt: 2. okt 2007 16:52

Indlæg af Trunte »

Jeg har også en meget følsom klitoris og finder det direkte ubehageligt, at blive stimuleret direkte på den...men men men, finder det fantastisk dejligt at blive stimuleret langs med klitorisen, altså en flad tunge på siden af den. Når jeg så bliver mere og mere ophidset, bliver den mindre følsom og kan derfor godt li at trykket bliver større og større. Hvornår der skal trykkes hårdere, er noget en partner finder ud af med tiden og man ellers lige siger til hvor, hvordan og hvor hårdt man vil have det. Noget der også tænder, er at få et par fingre op og få stimuleret g-punktet samtidig med at blive slikket. Prøv at stimulere hende flere steder på en gang og så undlade at gå for hårdt til sagen ;)
Hilsen Trunte
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG ORGASME"