Orgasme og voldtægt

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER & ORGASME
Besvar
Succubus
Tilmeldt bruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 30. mar 2008 11:35

Orgasme og voldtægt

Indlæg af Succubus »

Da jeg var omkring 16 år, blev jeg voldtaget af en 45 årig mand, jeg kendte ham ikke, men havde talt med ham på en café aftenen før. Der skete så det, at han bød mig hjem til middag, og da jeg ikke havde fået varmt at spise i flere uger, (var på SU) takkede jeg ja.

Efter middag forlangte han sex, men jeg nægtede og det endte med en voldtægt. Mens jeg lå og sloges med at få ham af mig fik jeg en mega orgasme. Dette overraskede mig' idet det havde gjort ondt da han begyndte, (jeg var ikke jomfru). Han kommenterede det da han var færdig: Jeg vidste du ville li' det.

Denne oplevelse har gjort at jeg nu godt kan li' at blive taget hårdt, og nogle gange sætter mig selv i farlige situationer derfra. Jeg har ikke problemer med at få orgasme og kan få det utallige gange med min mand.

Men der er så den mørke side af mig, der søger på nettet og går i byen bare for at se om noget sker. Hvorfor er jeg sådan og kan jeg gøre noget for at udrydde denne part af mig?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Orgasme og voldtægt

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Succubus

Man kan godt få orgasme i forbindelse med seksuelle overgreb, og for en del, der får det, kan det faktisk være meget skamfuldt, fordi man jo ikke ønskede sex. Men orgasmer er jo osse reflekser, som man ikke altid kan stille noget op over for. Du havde jo ikke problemer med at få orgasme i forvejen.

Når man oplever en så voldsom begivenhed, som du oplevede - hvor der både indgår regulær tvang (ubehag) og en meget behagelig følelse (orgasme), så kan der ske en kobling mellem de to oplevelser - en såkaldt betingning.

Du kunne overveje at få arbejdet med overgrebet i psykoterapi og så se, om det kunne ændre det sådan for dig, at du mere bevidst kan vælge, hvad du vil og måske i lidt mindre grad følger betingningen.

Find dig en professionel sexologisk orienteret psykoterapeut. Inden du vælger en psykoterapeut, så kig lige på denne side om VALG AF PSYKOTERAPEUT, SEXOLOG ELLER PSYKOLOG.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG ORGASME"