INGEN sexlyst eller orgasme..

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER & ORGASME
Besvar
Gæst

INGEN sexlyst eller orgasme..

Indlæg af Gæst »

Hej Per...

Håber du kan hjælpe mig...

Jeg er en pige på 21 år, som bor sammen med min kæreste og vores lille datter på 2 mdr..

Vi har kendt hinanden i 2 år og nu boet sammen i et år og siden vi flyttede sammen har vi faktisk ikke haft et sexliv, da jeg ikke har lyst...

Vil starte med at sige, at jeg aldrig har fået orgasme ved samleje med nogen mand.. Kan kun få orgasme ved hjælp af håndbruseren, hvor jeg skruer hovedet af og lader strålen ramme min klitoris...
I starten af vores forhold, havde vi et aktivt sexliv, hvor vi havde sex morgen, middag og aften, men efterhånden dalede min lyst og nu er det sådan at han skal plage mig i flere dage/uger for at jeg giver mig og har sex selvom jeg egentlig slet ikke har lyst, så for mig skal det bare overståes og nyder det slet ikke... Hader at han røre ved mig, trækker mig væk når han lægger op til noget... Hvorfor har jeg det sådan, kan ikke forstå hvorfor jeg aldrig har lyst til min kæreste, for jeg elsker ham jo, og ved han elsker mig og tænder på mig, men hvorfor kan jeg ikke finde lysten, og hvorfor får jeg aldrig orgasme??? Jeg kunne sagtens leve i et forhold uden sex...

Sådan har det altid været for mig i mine forhold, i starten er det nyt og spændende og vi har sex hver dag, men stille og roligt mister jeg lysten... jeg har mistet flere kærester pga min manglende sexlyst eller også har de været mig utro... :cry:

Jeg var 13 år første gang, jeg havde sex med en, og var meget forelsket i ham, men det var ikke gengældt.. For efter vi havde haft sex, hørte jeg aldrig fra ham igen og hørte rygter sige, at han havde sagt, "at en hånd var bedre end en 13-årig f*sse..."

Min mor fandt så ud af at jeg havde haft sex og jeg kom på p-piller som 13-årig og har faktisk været det lige siden, men stoppede for lidt over et år siden inden jeg blev gravid med min datter...

Hilsen Henriette....
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: INGEN sexlyst eller orgasme..

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Henriette

Måske skulle overskriften nok have være anderledes, den skulle jo nok have været "Ingen sexlyst lige nu og ingen orgasme uden håndbruser" :1:.

Hvor tit har du lyst til sex med din håndbruser?

Mange unge kvinder får ikke orgasme under samlege, dels fordi de ikke har lært sig det endnu, dels fordi manden måske ikke er opfindsom nok. Langt, langt de færreste kvinder kan få orgasme alene ved pikkens bevægelser i kussen, men har brug for en hjælpende finger, tunge, snurrebasse o.lign.

Du kunne jo øve dig med andre tekniske løsninger til at få orgasme, f.eks. med din finger eller f.eks. med et massageapparat som Fighter MX, der er meget effektivt :1:.

Nu er det slet ikke usædvanligt at kvinden ikke har lyst til sex den første tid efter en fødsel - og jeres datter er jo kun 2 mdr.

Du skriver: "kan ikke forstå hvorfor jeg aldrig har lyst til min kæreste, for jeg elsker ham jo, og ved han elsker mig og tænder på mig, .." Nu er der ikke nødvendigvis nogen sammenhæng mellem kærlighedsfølelser og sexlyst, det er ikke sådan, at det ene følger af det andet og omvendt, hvad der nogen gange overrasker mennesker.

Vær opmærksom på, om der er forskel på din lyst, alt efter om du bruger p-piller eller ej, p-piller kan have stor indvirkning på sexlyst. De kan både give mere lyst, men kan osse fjerne evne til lyst.

Er I enige om fordelingen af opgaverne i jeres lille familie?

:!: Når du er 21 år, så er du ikke længere en pige, så er du en ung kvinde, og når du er fyldt 25 år, vil jeg ikke engang kalde dig en ung kvinde længere :1:. Pige knytter sig til barn og til manglende voksent ansvar for sig selv. Læs FRA BARN TIL VOKSEN i kategorien OM PSYKEN her i PSYKE & SEX DEBAT.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG ORGASME"