STORT problem med orgasme???

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER & ORGASME
Besvar
Muus

STORT problem med orgasme???

Indlæg af Muus »

Hej Per!!

Jeg har et stort problem med orgasme, som jeg håber du kan hjælpe mig med...
Problemet er at jeg ikke kan få orgasme ved samleje med min kæreste, men har dog intet problem med det når jeg " er alene "!!
Håber du kan hjælpe ved et svar på, om der er noget man kan gøre for at hjælpe orgasmen på vej under samleje??
Et andet problem er, at jeg er så utrolig flov/genert når vi har samleje.. Jeg har aldrig haft det problem før i tiden. Jeg har nu fået et barn og derefter er problemet opstået!! Jeg er for genert/bange for at fortælle min kæreste under samleje, hvad jeg ønsker og har lyst til!! Jeg kan simpelthen ikke få ordene ud af min mund... Kan du give mig et godt råd??

MVH Muusen
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: STORT problem med orgasme???

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Muus

Først og fremmest må du jo finde ud af, hvad der har forandret sig for dig efter fødslen, der gør, at du nu føler dig genert. Og dernæst må du snakke med din mand om det på et tidspunkt, hvor I ikke har samlege, så du kan koncentrere dig om blot, at skulle fortælle ham det. Evt. kan du jo vise ham dit indlæg her - evt. sende det til ham med en email

Det er i øvrigt ikke så sjældent, at kvinder oplever ændringer i deres seksualitet efter en fødsel. Det kan dels skyldes hormonelle ændringer, men osse den fysiske og psykiske udfordring, det er at få et lille barn.

Det er i øvrigt heller ikke ualmindeligt for en del kvinder, at de kan have svært ved at få orgasme under samlege, og så må man sammen lege sig frem til andre tilfredsstillende løsninger. Se i PSYKE & SEX under Orgasme.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG ORGASME"