Stor ophidselse uden at kunne komme

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER & ORGASME
Besvar
Anette 1

Stor ophidselse uden at kunne komme

Indlæg af Anette 1 »

Først vil jeg takke for dine gode svar. Jeg glæder mig over dine humoristiske og personlige svar.

Jeg er en kvinde 45 år med et meget godt sexdrive. Lysten er lige under hunden og der har den været siden jeg var ca. 35 år. Jeg er meget åben om, hvad jeg kan lide og eksperimentere gerne. Jeg nyder bla., at manden bestemmer og kan lide at "blive taget". Jeg holder også meget af at ride på manden, og som regel leverer jeg et temmelig vådt lagen og dråber i ansigtet på handyret ;). Denne udløsning af varm saft er en nydelse ... men jeg vil som regel gerne have mere ... det er som om jeg ikke "kommer" / ikke bliver færdig.

Til tider har "min " mand stimuleret med fingerne ... og han er bestemt ikke kedelig .... men stadig har jeg ikke fornemmelsen af at være færdig ..... Det kan næsten blive for meget ... for stimulerende så jeg bliver overfølsom ... eller mister følsomheden ... ophidselsen forsvinder.

Desværre ved jeg ikke ... kan ikke finde ud af hvordan jeg kommer videre.
Jeg kan ikke finde ud af hvad der skal til .....

Når manden er taget hjem til sig selv og jeg går og venter på at vi ses igen 2,3,4, dage senere,- så kan min lyst fylde det hele ... jeg har et konstant bankende køn....

Mmmm ... hvad gør jeg ???

Det er klart for mig at jeg må have en dildo som kan bruges både uden og med mand.....
Tror du det ville hjælpe til ikke at have denne uforløsthed ....

Når manden er kommet og jeg har ejakuleret får jeg det ofte som andre beskriver: gråd ... jeg får en fornemmelse af lyst til at græde .... jeg gør det ikke men har gråden i hals og ansigt ....

Skulle jeg som du foreslår et sted: forsøge på IKKE at komme??

Manden og jeg har ikke kendt hinanden længe, men vi svinger sammen som jeg aldrig har oplevet før. Både han og jeg oplever os som rimeligt erfarende både mht. parforhold og sexliv.

Endnu en gang tak for en meget seriøs side...

Hilsen Anette
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Stor ophidselse uden at kunne komme

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Anette

Tak for dine pæne ord. Du har da vist osse en humoristisk åre, når du skriver, at din lyst er lige under hunden! :2: Jeg nænnede ikke at rette det. Lysten er under hunden og spørgsmålet er, hvor hunden ligger begravet :1:.

Hvordan opleves det, når du ejakulerer? Det lyder som om, at du får orgasme? Kan du få orgasme for egen hånd? Hvis ikke så er det en god ide at lære det.

Massageapparatet Fighter MX kan anbefales, som et glimrende hjælpemiddel til stimulation af klitorisområdet - og hvis man samtidig ønsker noget i kussen, så findes der jo utallige former for dildoer med og ude motor.

NB. Hvis du er oprettet som bruger, så er det en god ide at logge ind inden, at du skriver indlægget - ellers får du ikke automatisk besked om svar.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Anette
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 18. sep 2008 15:17

Indlæg af Anette »

Hej Per....
regnede ikke med at få svar så hurtigt...

Altså hunden har jeg ..... men den har bestemt ikke noget at gøre med min sexlyst....
Hunden har bare at forholde sig i ro!! ;)
Hvis der skulle være en hund begravet et eller andet sted ... ja så ved jeg heller ikke hvor...

Når jeg ejakulerer så fortsætter jeg med at ride.. hvis der ikke er for vådt stimulere jeg også klitoris. Sekretet er jo ikke smørelse men væske.
Som jeg skrev oplever jeg det som en forløsning... men ikke som afslappelse... jeg føler mig ikke færdig... og dog ved jeg ikke hvordan jeg skal komme videre. Jeg stopper med at ride når manden kommer...
og så kommer grådtrangen .. er på en eller anden måde ked af at det er slut ... vil jo have mere :cry:

Orgasme: har alid forestillet mig at "kasketten" løfter sig ... at man forsvinder væk ....
Det gør jeg nu også få øjeblikke mens jeg rider ... når det bare bliver for dejligt. Men stadig ... hvis det jeg beskriver kunne være orgasme ... hvorfor vil jeg så have mere endnu.... det er som om jeg aldrig får nok/bliver færdig ..... sikkert en velsignelse for manden (hvis han altså ikke føler sig utilstrækkelig) men en plage for mig (særlig når manden er træt og ikke vil hjælpe mere)!

Jo med egen hånd og hjælpemidler bliver jeg forløst ...

Jeg vil undersøge videre med det legetøj du anbefaler.
:1:
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Stor ophidselse uden at kunne komme

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Anette

Orgasme er hvad der sker for dig - i hvert fald for egen hånd. Orgasmer er meget forskellige - lige som nys jo osse kan være meget forskellige :1:.

Nogen kvinder udskiller en prostatasekretlignende væske i forbindelse med sex, andre kommer nemt til at tisse - og det er nemt at afgøre, om det er det ene eller det andet - smag på det.

Nogen kvinder kommer til at græde i forbindelse med sex - eller skulle vi måske snarere sige bliver så berørte, at de græder. Det har oftest ikke med sorg at gøre.

Hvis manden opgiver ævret, så er der jo ikke andet for end, at du så tager sagen i egen hånd - og får den afsluttet på tilfredsstillende vis - du ved jo hvordan. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG ORGASME"