Orgasme eller tis?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER & ORGASME
Besvar
Gæst

Orgasme eller tis?

Indlæg af Gæst »

Hej.
Jeg har kigget lidt på din side og finder "svar", men alligevel ikke.

Jeg har læst at piger kan få stor trang til at tisse under sex, hvilket jeg gør. Jeg læste et andet svar hvor du siger at kvinder kan tisse under sex.
Jeg har oplevet 2 gange at jeg er i tvivl om, om jeg tisser eller får orgasme. Efter vi er færdige har der været helt vådt på lagnet - jeg mener ikke bare en lille plet, men sindssygt vådt og nu bliver jeg lidt flov fordi jeg ikke selv ved hvad der sker - så mit spørgsmål er; "Tisser jeg eller får jeg orgasme?" :?

Line
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Orgasme eller tis?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Line

Nogen kvinder kan få stor trang til at tisse under sex, og nogen gør det såmen osse f.eks. i forbindelse med orgasme. Der er sikkert adskillige grunde til at det er sådan. Hvis man vil forebygge alt for vådt sengetøj, så kan man jo f.eks. lægge et tyk håndklæde under.

Et mindretal af kvinder oplever, at de i forbindelse med orgasmen sprøjter en prostatasekret-lignende væske - kig under KVINDER OG EJAKULATION i kategorien OM KVINDER (over 18 år) her i PSYKE & SEX DEBAT. Om det er urin eller sekret afgøres nemt ved at smage på det.

:idea: Læs mere i PSYKE & SEX om Ejakulation - kvindelig.

Hvis du slet ikke ved hvad orgasme er, så læs i PSYKE & SEX om Orgasme - kvinder hvordan?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG ORGASME"