Kan man komme for meget?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER & ORGASME
Besvar
ForvirredeUnge
Tilmeldt bruger
Indlæg: 6
Tilmeldt: 6. mar 2008 00:44

Kan man komme for meget?

Indlæg af ForvirredeUnge »

Hey alle sammen, og tak på forhånd for nogle svar.

Mit problem er lidt dette. Min kæreste og jeg har et langdistance forhold, og når vi endelig ses, så har vi jo sex som vildkatte. Men et stort problem er at hun faktisk kommer rigtig mange gange, det kan være over 10 gange på et minut (uden at overdrive).

Det resulterer i at hun bliver meget tør, og jeg faktisk får smerte af at trække mig ud igen bagefter. Vi har prøvet alt lige fra glidecreme til olie. Hun kommer så kraftigt at hun presser det hele ud igen (ser det ihvertfald ud til).

Men hun gjorde ikke det her i starten af vores forhold. Vi har nu ramt lidt over et år, og har haft sex lige siden dag 1, men dengang kom hun max 1-2 gange under oral og max 1 gang under missionær. Men så for cirka 9 måneder siden (det uheldige tal for unge fyre ^^) begyndte hun og komme tættere på mig, og fandt ud af min fetish. Hvilket jeg vel ligeså godt kan afsløre her da jeg er anonym =) Urinsex. og hun begyndte så og tisse når hun kom, jeg udnyttede det jo selvfølgelig til fulde og gav den fuld gas.

så gik der yderligere 3 måneder og så ramte vi det her "problem" med at hun begyndte og komme rigtig meget under sex. Er der noget vi kan gøre for at sørge for at hendes fisse ikke kommer til at føles som sandpapir?.

Tak på forhånd,

-Forvirrede unge
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Kan man komme for meget?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej ForvirredeUnge

Er din kæreste utilfreds med antallet af orgasmer? :1:

Jeg tror nu ikke, at det handler om, at hun får mange orgasmer men snarere, at urinen i en vis udstrækning får fjernet den smøreslim, som skeden udskiller. I kunne jo prøve at købe noget eksplorationscreme og så bruge det, og så se om problemet ikke dermed løses.

God fornøjelse. Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
ForvirredeUnge
Tilmeldt bruger
Indlæg: 6
Tilmeldt: 6. mar 2008 00:44

Indlæg af ForvirredeUnge »

Hun er mere hudløs end utilfreds, og det er begyndt og gå ud over vores sexliv.

Men hvor kan man købe sådan en creme som du snakker om henne ?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Kan man komme for meget?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej ForvirredeUnge

Eksplorationscreme kan købes på ethvert apotek.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG ORGASME"