Hallo... orgasme hvor er du....?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER & ORGASME
Besvar
Kristina

Hallo... orgasme hvor er du....?

Indlæg af Kristina »

Hej...

Inden jeg lige fortæller hvordan situationen ligger, vil jeg lige fortælle at det er en super god side - den har virkelig hjulpet mig meget... men jeg har stadig et problem - som for mig er meget stort..

Jeg har aldrig nogensinde fået en orgasme, ikke engang en klitoris orgasme..

Jeg har en kæreste som jeg har været sammen med i næsten 1 1/2 år, han er jordens dejligste mand - og jeg elsker ham over alt andet på jorden ... så det er slet ikke for, at han ikke kan tilfredsstille mig. Han kan tænde mig rigtig meget - men det er alligevel som om, der er noget JEG mangler.

Jeg syntes næsten jeg har gjort alt - sexlegetøj, oralsex osv. men det virker ikke helt optimalt - selvfølgelig er det dejligt, men jeg når aldrig helt toppen.

Jeg har aldrig brugt meget tid på at onanere, da jeg ikke rigtig selv kan få lysten...

Min kæreste har fået held med at få mig meget tæt på nogle gange, men så er der desværre sket noget uventet - at jeg nærmest bliver SÅ ophidset, at jeg kommer til at tisse en smule. Og det er ikke særlig rart, de gange det er sket, er jeg bare blevet rigtig ked af det og dagene efter kan jeg slet ikke få problemet ud af hovede..

Er der nogle kvinder der aldrig får en orgasme?

Hvordan kan jeg undgå at komme til at tisse på min kæreste?

For at du ved lidt mere om mig, er jeg 25 år gammel har ikke haft nogle traumer ell. lignende i barndommen...

Håber meget du kan hjælpe mig...

På forhånd tak...

Kristina
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Hallo... orgasme hvor er du....?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Kristina

Som du kan se her i dette forum, er du bestemt ikke ene om ikke at have lært dig at få orgasme endnu. For en del kvinder tager det lidt tid at få sig det lært, og som du osse kan se af spørgsmålene, er det ofte sådan, at kvinderne heller ikke rigtig har gjort noget ved det selv.

Fra naturens side er orgasmeevnen og sexlysten meget ulige fordelt. Nogen får orgasme bare de sætter sig på en stol, og andre kommer aldrig til at opleve det, men for langt hovedparten af m/k'er, så får de lært sig det på et tidspunkt. Maria Marcus, som jeg lavede Sommerkurser om seksualitet og kærlighed på Ærø med, var f.eks. 40 år, før hun lærte det.

Det er selvfølgelig dejligt, at du har "jordens dejligste mand", der gør hvad han kan, men din orgasme er nu engang dit ansvar, og derfor må du øve dig noget mere for egen hånd. Se i PSYKE & SEX under Orgasme.

Og hvis du vil gøre rigtig meget ud af det, så kan du f.eks. melde dig til Pia Strucks orgasmekurser.

Der er iøvrigt ikke noget mærkeligt eller unaturligt i, at du kommer til at tisse lidt, når du bliver "SÅ ophidset". Det sker for rigtig mange kvinder, og iøvrigt er urin helt sterilt (og iøvrigt godt for huden, urin = carbamid :1:).

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG ORGASME"